رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد: نظارت ها مسیر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را کوتاه می کند

12:07 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۶۶۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد گفت: افزایش نظارت ها مسیرکم هزینه و کوتاه برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی است.

خبرگزاری میزان - محمدباقر فتحی در دیدار فرماندار شهرستان با اشاره به افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی و بستر رودخانه ها گفت: متاسفانه عدم نظارت بویژه در مراحل ابتدایی باعث شده، پرونده های قضایی افزایش یافته و تبعات اجتماعی و خسارت مادی و معنوی برای مردم ایجاد شود.

وی تاکید کرد: افزایش نظارت ها و اجرای قانون کوتاهترین مسیر برای صیانت از اراضی ملی و کاهش ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی است.

رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد با تاکید بر آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با ادارات و دستگاههای اجرایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم در همه حوزه ها بویژه در ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و ادامه داد: تنها در 6 ماهه اول1401 بیش از یکصد حکم و دستور قضایی در خصوص قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی،زراعی و مسیل ها صادر شده که متاسفانه به دلیل تعلل دستگاههای مربوطه و نبود امکانات بخشی از این احکام اجرایی نشده است.

پاشائی فرماندار بستان آباد هم در این دیدار از جدیت و همکاری دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با متخلفین و برقراری نظم و امنیت در شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساخت و ساز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *