ترامپ دستور اجرایی تحریم مداخله کنندگان در انتخابات کنگره را امضا می‌کند

9:14 - 21 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۶۶۱
براساس اطلاعات دریافتی از آژانس‌های اطلاعاتی نزدیک به ریاست جمهوری، دونالد ترامپ روز چهارشنبه دستورالعملی اجرایی را امضا خواهد کرد که طی آن هر شرکت یا فرد خارجی که در انتخابات آمریکا مداخله کند، مورد تحریم قرار خواهد گرفت.
ترامپ دستور اجرایی برای تحریم مداخله کنندگان در انتخابات کنگره را امضا می‌کندبه گزارش گروه بین الملل و به نقل از رویترز، براساس اطلاعات دریافتی از آژانس‌های اطلاعاتی نزدیک به ریاست جمهوری، دونالد ترامپ روز چهارشنبه دستورالعملی اجرایی را امضا خواهد کرد که طی آن هر شرکت یا فرد خارجی که در انتخابات آمریکا مداخله کند، مورد تحریم قرار خواهد گرفت.

این تصمیم ترامپ هماهنگ با سازمان‌های اطلاعاتی، نظامی و برای دفاع از انتخابات کنگره در ۶ نوامبر از حملات خارجی و همزمان با بررسی مداخلات خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا صورت می‌گیرد.

کاخ سفید هنوز درباره این خبر اظهار نظر نکرده است.

یک مقام آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت: «تحریم شامل افراد یا شرکت‌هایی است که متهم به دخالت در انتخابات آمریکا از طریق حملات سایبری یا سایر ابزار‌ها شوند.»

وی افزود: «دولت درصدد است قوانین جدیدی در فضای مجازی ایجاد کند. این اولین گام در تعیین مرزهاست و اعلام عمومی واکنش ما به اقدامات نادرست در این زمینه است.»

دولت ترامپ در تلاش است تا امنیت رای گیری در انتخابات نوامبر را با هدف اطمینان از حفظ اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و سنا تامین کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *