صلح و سازش در پرونده خلع‌ید به همت دادگستری آذربایجان غربی

10:09 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۶۴۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از صلح و سازش پرونده خلع‌ید به مقدار 71 هزار متر مربع از محل متصرفی و قلع قمع مستحدثات و ساختمان مسکونی در پرونده شعبه اول اجرای احکام مدنی متمرکز ارومیه خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی از صلح و سازش پرونده خلع‌ید مقدار 71 هزار متر مربع از محل متصرفی و قلع قمع مستحدثات و ساختمان مسکونی در پرونده شعبه اول اجرای احکام مدنی متمرکز ارومیه خبر داد.

وی گفت: در پرونده شعبه اول اجری احکام مدنی ارومیه،اجرائیه ای در مورخه ۹۶/۴/۳۱ صادر شده بود، لکن به دلیل وجود مستحدثات در محل مورد نظر اجرای حکم با مشکلاتی مواجه بوده که پس از گذشت قریب به 4 الی 5 سال توفیقی در اجرای آن حاصل نگشته بود و از طرف دیگر طرفین گرفتار تنش و اختلاف شدید خانوادگی شده بودند بطوریکه استمرار وضع موجود احتمال حدوث هرگونه واقعه ای را متصور می کرد.

عتباتی ادامه داد، با تلاش و مساعی فراوان و مذاکرات عدیده توسط همکاران خدوم شعبه اول اجرای احکام مدنی شهرستان ارومیه وتشکیل جلسات متعدد مصالحه توسط علی نژاد معاون قضایی رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب ارومیه،درنهایت مصالحه در مورخه18/08/1401 انجام و توافق ما بین طرفین پرونده حاصل، و مقرر شد زمین معوض در ازای محکوم به، به محکوم‌علیه پرداخت و پرونده با رضایت محکوم‌علیه مختومه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: خلع ید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *