سرپرست دادگاه‌های کیفری1 دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کرد

14:36 - 22 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۲۳۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران ضمن حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان پاسخ گفت.

خبرگزاری میزان- غلامرضا جواهری ضمن حضور در برنامه ملاقات مردمی مسئولان قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی با 15 نفر از مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات آنان قرار گرفت و ضمن ارشاد و راهنمایی متقاضیان دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی این افراد صادر کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران در تشریح موضوعات مورد درخواست و تقاضاهای مردم در این جلسه گفت: تقاضای تسریع در رسیدگی ها، درخواست اعاده دادرسی، تاخیر د راجرای احکام صادره، استفاده از تاسیسات حقوقی برای تخفیف مجازات یا آزادی زندانیان از جمله موضوعات مطرح شده بودند که بیشترین فراوانی و ارائه درخواست ها را شامل شده اند.

برنامه ملاقات مردمی قوه قضاییه، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، در مرکز ملاقات های مردمی قوه قضاییه به طور مستمر و هفتگی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت قوه قضائیه بر عملکرد کلیه مجموعه های قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان ارتباطات مردمی قوه قضاییه به آدرس خیابان حضرت ولیعصر عجل الله ابتدای خیابان پاستور و اخذ نوبت با توجه به درخواست های صورت گرفته و موضوعات پرونده های قضایی اشخاص با مسئولان قضایی مربوطه بدون واسطه ملاقات کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *