رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به جهانی بعد از کاراته وان ژاپن

12:36 - 18 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به جهانی بعد از کاراته وان ژاپن مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته در مورد مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا، اظهارداشت: قرار بود اولین مرحله اردوی آماده سازی پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا هفته جاری برگزار کنیم، اما بدلیل شرکت ۱۰ اردونشین به لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان که ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود، این اردو به اواخر هفته آینده موکول شد و ملی پوشان از صبح روز جمعه ۳۰ شهریور تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص کاراته وان برلین، گفت: امیر مهدی زاده، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، هامون درفشی پور و سعید احمدی نفراتی هستند که در لیگ جهانی شرکت می‌کنند.

هروی در خصوص نحوه گزینش ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸، تصریح کرد: فدراسیون برای اینکه کار‌های مربوط به ثبت نام اولیه و اخذ ویزا را انجام دهد، لیست کامل اردونشین‌ها را به فدراسیون جهانی و کمیته برگزار کننده مسابقات اعلام کرده، اما ترکیب نهایی اواخر مهرماه بسته خواهد شد.

وی افزود: بی تردید عملکرد در اردو‌های آماده سازی و نتایجی که در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن بدست می‌آید، در اولویت بندی نفرات برای پیکار‌های جهانی لحاظ خواهد شد، اما اگر کادر فنی در وزنی به جمع بندی نرسید، در نهایت با برگزاری پیکار‌های انتخابی، نفرات گزینش خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص انتخابی وزن ۶۷- کیلوگرم، گفت: در حال حاضر این وزن چهار مدعی یعنی سعید احمدی، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی و سیدعلی کریمی دارد که پس از انتخابی ۳۱ شهریور دو نفر اردو باقی می‌مانند و به لیگ جهانی کاراته وان ژاپن اعزام می‌شوند تا در نهایت کاراته کایی که عملکردی بهتری در آن رقابت‌ها داشت نامش در لیست جهانی قرار بگیرد. روز ۳۱ شهریور همچنین یک دیدار انتخابی بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار می‌شود تا یکی از آن‌ها در اردو باقی بماند.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه سال ۲۰۱۸ آخرین پیکار‌های جهانی منتهی به المپیک توکیو خواهد بود و بالاترین ضریب را دارد، بنابراین همه مدعیان با بالاترین آمادگی به مادرید می‌آیند و قهرمانان ما هم با بهترین شرایط در تاتامی جهانی ظاهر خواهند شد، خاطرنشان کرد: در مادرید کار سختی پیش رو داریم، اما ملی پوشان کاراته در سال‌های اخیر بخوبی نشان دادند، مرد روز‌های سخت هستند و من به تک تک آن‌ها امید و اطمینان دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *