داوران می‌خواستند «امیر» را اذیت کنند/ دیدار با «واخائف» مهم‌ترین مبارزه ما خواهد بود

12:12 - 18 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی اختصاصی علی‌اکبری گفت: در اواخر راند سوم نزدیک بود یک خطای بی‌جهت از امیر بگیرند و حریفش را برنده این دیدار کنند، اما خدا را شکر این موضوع به خیر گذشت.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی امیر علی‌اکبری مقابل دنیل اوملیاژک اظهارداشت: یک مبارزه سخت با حریفی قدرتمند از لهستان داشتیم و می‌دانستیم که امکان دارد این مبارزه سه راند طول بکشد اما به نظر من، امیر در هر سه راند برنده بود.

وی افزود: در اواخر راند سوم نزدیک بود یک خطای بی جهت از امیر بگیرند و حریفش را برنده این دیدار کنند، اما خدا را شکر این موضوع به خیر گذشت و از نظر من نتیجه این بازی ۱۰ بر ۲ به سود ما بود.

مربی اختصاصی علی‌اکبری درخصوص کٌری خوانی واخائف گفت: اینکه همه دوست دارند با علی‌اکبری مبارزه کنند یک موضوع طبیعی است. به احتمال فراوان مبارزه بعدی ما با فایتر اهل روسیه است که کمربند قهرمانی این مسابقات را در اختیار دارد. فکر می‌کنم این حساس ترین مبارزه ما در این مدت خواهد بود

استکی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانیم گرفتن کمربند قهرمانی سازمان ACB کار بسیار دشواری است اما امیر عزم خود را برای رسیدن به این موضوع جزم کرده و من هم به عنوان مربی به او کمک می کنم.

به گزارش میزان، علیرضا استکی در مسابقات رزمی سازمان ACB هدایت امیر علی اکبری را بر عهده دارد. علی اکبری که به تازگی با این سازمان قرارداد امضا کرده است در دو مبارزه گذشته خود به پیروزی رسیده و در صورت برد در سومین مبارزه، کمربند قهرمانی را کسب خواهد کرد. فایتر کشورمان بیش از این در سازمان UFC مبارزه می‌کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *