رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای احتکار شده در مشهد

11:34 - 18 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۸۰۱
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان مقادیر زیادی کالای احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال در مشهد کشف و ۷ نفر سودجو اقتصادی در این زمینه دستگیر شدند.

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای احتکار شده در مشهد

 به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار قادر کریمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی کالای مصرفی مردم در چند انبار توسط تعدادی سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از چند روز کار گسترده و با اشراف اطلاعاتی پس از شناسایی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، ۵ انبار را در بلوار میثاق، محدوده الهیه و بلوار پیروزی مورد بازدید قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار‌ها ۸۸۲ دستگاه سیلندر و پمپ باد، ۸۳۰ عدد انواع هود، اجاق گاز و مایکروفر و ۱۰ تن و ۷۲۰ کیلوگرم برنج به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در خاتمه با اعلام اینکه در این طرح ضربتی ۷ سودجوی اقتصادی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *