نجات معجزه آسای یک زن آمریکایی در حادثه تیراندازی+عکس

13:45 - 17 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۶۲۷
ویتنی آستین در حال صحبت با گوشی همراه خود بوده است که ناگهان به سمت او تیراندازی می‌شود. آستین که شغل او معاونت بانک بوده در شهر سینسیناتی اوهایو به سمت محل کار خود در حرکت بوده است که یک مرد ناشناس به سمت او تیراندازی می‌کند.
نجات معجزه آسای یک زن آمریکایی در حادثه تیراندازی+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، ویتنی آستین در حال صحبت با گوشی همراه خود بوده است که ناگهان به سمت او تیراندازی می‌شود. آستین که شغل او معاونت بانک بوده در شهر سینسیناتی اوهایو به سمت محل کار خود در حرکت بوده است که یک مرد ناشناس به سمت او تیراندازی می‌کند. به گفته پلیس فرد مهاجم به همراه خود یک تفنگ پیستول داشته که ۳۵ گلوله را به سمت آستین شلیک کرده است و ۱۲ گلوله به او اصابت می‌کند. در همان حین ۲ مامور پلیس برای نجان جان زن به سرعت به محل حادثه می‌روند.

نیرو‌های پلیس با والر آستین همسر آن زن تماس گرفته و او را در جریان این اتفاق قرار می‌دهند و تا رسیدن اورژانس آنان با یکدیگر تلفنی صحبت می‌کنند. آقای آستین که از شنیدن شرایط فیزیکی همسرش بسیار شوکه شده بود به خبرگزاری سی ان ان گفت، پزشکان امیدوارند که همسر او  هر چه زودتر بهبود یابد، اما در آینده باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.


روز جمعه پلیس فیلمی از حادثه تیراندازی را منتشر کرد که در آن مرد مسلح قبل از اینکه توسط پلیس کشته شود، ۳ نفر را با ضرب گلوله به قتل می‌رساند و همچنین خانم آستین را مصدوم می‌کند. پلیس هنوز انگیزه فرد مهاجم را برای تیراندازی نمی‌داند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *