درخشان: شاید جای یکی، ۲ بازیکن در لیست تیم ملی خالی باشد/ ممکن است از نظر فیزیکی در جام جهانی اذیت شویم

0:45 - 19 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید جای یکی، ۲ بازیکن در لیست تیم ملی خالی باشد، اما باید به تصمیم و سلیقه کی‌روش احترام بگذاریم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه بازی‌های جام جهانی اظهار داشت: شرایط تیم ملی به خوبی پیش می‌رود و ملی‌پوشان انگیزه زیادی دارند و یکدل و همدل هستند و برای جام جهانی آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فدراسیون فوتبال هم تاکنون خوب بوده و کی‌روش به طور دقیق تیم را برای این مسابقات آماده می‌کند. ممکن است یک مقدار تیم ملی فوتبال از لحاظ فیزیکی برای جام جهانی اذیت شود که امیدوارم بدنسازی خوبی انجام شود تا ملی‌پوشان آماده این رقابت‌ها شوند.

*مهم است بازی اول در جام جهانی را به خوبی پشت سر بگذاریم

درخشان درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال مقابل نیکاراگوئه بیان کرد: به نظرم برگزاری بازی‌های دوستانه خیلی مهم است تا ملی‌پوشان به شرایط آمادگی مطلوبی دست یابند و تاکتیک کادر فنی را مرور کنند و به انسجام تیمی خوبی برسند. از طرفی کی‌روش از این طریق می‌تواند تیمش را ارزیابی کند که ملی‌پوشان چقدر توان دارند و برای جام جهانی آماده هستند یا نیاز به کار بیشتری دارند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی اول تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی انگلیس گفت: ما با تیمی بزرگ بازی داریم که صاحب سبک در فوتبال دنیا هستند و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. به هر حال بازی راحتی نداریم، خیلی مهم است که بتوانیم بازی اول را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در ۲ بازی بعدی بهتر نتیجه بگیریم.

*باید به تصمیم و سلیقه کی‌روش احترام بگذاریم

او درباره لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر بیان کرد: به نظرم شاید جای یکی، ۲ بازیکن در لیست تیم ملی خالی باشد، اما باید به تصمیم و سلیقه کی‌روش احترام بگذاریم تا اتفاقات خوبی در جام جهانی برایمان رقم بخورد.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال با هدایت کی‌روش می‌تواند به مرحله بعد جام جهانی صعود کند، گفت: کار سختی است و به راحتی این اتفاق رخ نمی‌دهد. البته بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و مصمم هستند که از گروه خود در جام جهانی صعود کنند.

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره حضور مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار کی‌روش خاطرنشان کرد: به هر حال کی‌روش می‌خواهد با یک مربی ایرانی کار کند و مارکار آقاجانیان هم قبلاً با او کار کرده و می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *