فرمانده پایگاه بسیج دستگاه قضایی لرستان به عنوان فرمانده نمونه انتخاب شد

14:41 - 16 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۴۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
براساس ارزیابی عملکرد بیش از هفتاد تن از فرماندهان بسیج ادارات کل استان لرستان؛ داریوش حسن زاده به عنوان فرمانده نمونه بسیج ادارات استان لرستان در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، داریوش حسن زاده به عنوان فرمانده نمونه بسیج ادارات استان لرستان انتخاب شد.

در مراسمی که در سالن همایش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان برگزار شد، براساس ارزیابی عملکرد بیش از هفتاد تن از فرماندهان بسیج ادارات کل استان لرستان؛ بسیجی داریوش حسن زاده به عنوان فرمانده نمونه بسیج ادارات استان لرستان در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد و در قالب لوح سپاس و هدیه از وی تقدیر به عمل آمد.

حسن زاده در حاشیه این مراسم ضمن تبریک این افتخار به جامعه بسیجیان دستگاه قضایی بیان کرد: قطعا فرهنگ متعالی بسیج فراتر از تمامی نام‌ها و بر اساس نشان‌ها استوار است و قطعا هرگاه بسیج وارد عرصه عمل شده است آثار و برکات مفید و ماندگاری را در راستای خدمت به مردم شریف به یادگار گذاشته است.

وی گفت: دیگر امروز بسیج محدود در حوزه جغرافیایی کشور عزیزمان ایران نیست و فرهنگ متعالی بسیج با اشاعه در کشور‌های دیگر و بخصوص کشور‌های همسایه امروزه فرا ملیتی عمل می‌نماید و با قاطعیت می‌توان گفت؛ امروز فرهنگ و تفکر بسیج بین المللی شده است.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی دادگستری کل استان لرستان در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع مهمترین مولفه در قشر بسیج کارمندان است، زیرا مردم، ولی نعمت و تاج سر ما هستند و نباید در جهت ارائه خدمات ارزنده از هیچ کوششی دریغ کرد.

حسن زاده گفت: کوتاهی در خدمتگزاری بی منت از هیچ کسی پذیرفتنی نیست، ما بایستی در جهت رضای خدا و بسترسازی تشکیل حکومت حضرت ولیعصر (عج) را همواره هدف خود قرار دهیم؛ خدمت در دستگاه حضرت ولیعصر (عج) افتخار بزرگی است که مسئولیت بزرگتری را هم در پی دارد، ما همواره بایستی شبانه روز چشم انتظار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باشیم و در این راه تفکر وعمل ما می‌تواند موثر بیفتد؛ نباید خود را دست کم بگیریم، امید است همگی ما سربازانی شایسته و صدیق برای حضرت ولیعصر (عج) باشیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *