راز و نیاز آلبومی مخصوص تمامی سنین است/سعی کردم از روند تکراری موسیقی پاپ فاصله بگیرم

14:00 - 16 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۳۹۸
خواننده آلبوم راز و نیاز گفت: سعی کرده ام آثار آلبوم راز و نیاز از فضای یکپارچه و یکنواختی که در چندسال اخیر در حوزه پاپ تکرار شده فاصله داشته باشد.

نیما رحیمی خواننده پاپ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، با اشاره به رونمایی از جدیدترین آلبوم خود با نام "راز و نیاز" گفت: آلبوم رازو نیاز در قالب ارکسترال و کلاسیک تنظیم شده و می توان گفت که این اثر تلفیقی از موسیقی نوستالژیک و امروزی است.

وی درباره نحوه ورود خود به عرصه موسیقی افزود: من از حدود 10سالگی ساز بادی (ملودیکا) می‌نواختم و ملودی های مختلف را شنیداری یا به اصطلاح گوشی اجرا می‌کردم. از همان موقع علاقه زیادی به آواز و خوانندگی داشتم و به نوعی این هنر در خلوت و تنهایی همواره همراه من بود.

راز و نیاز آلبومی مخصوص تمامی سنین است/سعی کردم از روند تکراری موسیقی پاپ فاصله بگیرم

خواننده آلبوم راز و نیاز درباره فضای ذهنی خود برای ساخت ملودی و آهنگ تاکید کرد: آنچه بیشترین تاثیر را در نوع ملودی های من داشته فضای شعر و حال و هوای ترانه و مفهوم آن است. به این معنی که غلب شعر و متن است که ملودی و حتی سبک آن را ترسیم می‌کند.

وی درباره ساختار آهنگها و موضوع های آن در آلبوم اخیر خود اضافه کرد: ساختار آهنگها همانگونه که از نام قطعات بر می آید رومانتیک و عاشقانه بوده که طیفی از عشق الهی در (رازونیاز) عاطفی در (حرف دل) و عشق معنوی (نسیم بهشت) را در بر می‌گیرد.

این خواننده پاپ در مورد هنرمندانی که در تهیه این آلبوم وی را همراهی کرده اند افزود: دراین آلبوم رضا عالمی به عنوان تنظیم کننده کل قطعات و کورش محمد‌پور بعنوان آهنگساز و مهدی آقا احمدی به عنوان ترانه سرا در قطعات دلتنگی و نسیم بهشت و هرچه باداباد همکاری نمودند.

راز و نیاز آلبومی مخصوص تمامی سنین است/سعی کردم از روند تکراری موسیقی پاپ فاصله بگیرم

وی درباره فضای آثار خود و نوع نگاهش موسیقی اظهار کرد: سعی کرده ام آثار آلبوم راز و نیاز از فضای یکپارچه و یکنواختی که در چندسال اخیر در حوزه پاپ تکرار شده فاصله داشته باشد.

رحیمی با اشاره به ادامه فضای ساختاری موسیقی خود در آثار بعدی خاطرنشان کرد: به نظرم تغییر محسوسی در رویه آثار بعدی نخواهم داشت ولی هیچ چیز در هیچ مقوله ای قابل پیش بینی نیست و باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد. فکر میکنم طیف مختلفی از افراد حتی در گروه سنی مختلف ارتباط خوبی با آلبوم راز و نیاز برقرار کنند و بعد از آن بنا به نظرات و نقدها و با رشدی بهتر آلبوم بعدی را روانه بازار خواهم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *