گرشاسبی: مشکل دایی و 2 نفر دیگر تا شنبه حل می‌شود/ هرکسی می‌خواهد برود باید یک ماه زودتر اعلام کند

12:35 - 16 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چون پنجره نقل و انتقالات ما در نیم‌فصل باز خواهد شد، به بازیکنان اعلام کردیم هر که قصد جدایی دارد یک ماه زودتر اعلام کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*تا لحظه‌ای که در پرسپولیس حضور داشته باشم، کار می‌کنم چون به هواداران پرسپولیس قول داده‌ام.

*پرونده بیش از 180 نفر از طلبکاران خارجی را بستیم و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

*از لیستی هم که تا شنبه فرصت داریم مشکل را حل کنیم 3 نفر باقی ماندند که این 3 نفر دایی، همامی و آرام‌طبع هستند که انشالله تا شنبه این مشکل حل خواهد شد.

*تا این لحظه به جز 5 بازیکنی که از نیم‌فصل به ما اضافه خواهند شد و همه اسامی آنها را می‌دانند، هیچ فرد دیگری اضافه نشده است.

*فعلا نوک دست‌مان به جام رسیده ولی هنوز دریافت نکرده‌ایم.

*برانکو و کادرفنی هماهنگ پیش می‌رویم و آنها با توجه به نیاز تیم اسامی را به ما اعلام می‌کنند و ما هم در کمیته فنی بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنیم. 

*تا این لحظه صحبت خاصی نشده اما در نیم‌فصل چون پنجره نقل و انتقالات ما باز خواهد شد، به بازیکنان اعلام کردیم هر کدام که قصد جدایی دارند یک ماه زودتر اعلام کنند.

*پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به لطف حضور هواداران در فصل گذشته چند هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم و قهرمان سوپرجام هم شدیم.

* از بانک مرکزی نامه آمده است که از بازار آزاد ارز را تهیه کنیم ولی وزیر ورزش دنبال حل مشکلات باشگاه‌ها در این زمینه هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *