کنعانی‌زادگان: با بازگشت کی‌روش انسجام تیم ملی 2 برابر شده/ به من و شجاع گفتند باید برگردید

11:31 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۳۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: فاصله زمانی خیلی کمی داریم و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی پشت سر می‌گذاریم.

خبرگزاری میزان - محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جریان تمرین امروز(یکشنبه) در راه آماده‌سازی برای جام جهانی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود. فاصله زمانی خیلی کمی داریم و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی پشت سر می‌گذاریم. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. از وقتی کی‌روش آمده انسجام دو برابر شده است. نظم و انضباط خیلی بهتر شده. شرایط‌مان خیلی خوب است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

*2 جلسه‌ای که غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل‌زاده گفته بود باید برگردید. ما هم برگشتیم چون فیفا‌دی نبود. ما هم بازیکن آن تیم و تحت قرارداد الاهلی هستیم. زمین تمرینی خوبی نداشتند چون جام‌جهانی در قطر برگزار می‌شود همه زمین‌های بازی و تمرینی را استراحت داده‌اند. ما هم زمین تمرینی خوبی نداشتیم فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم یکی دو روزه برگردیم و به تیم اضافه شویم.

*در مورد اینکه کی‌روش روی من و خلیل‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده باید پاسخ دهم که حقیقتا همه بچه‌ها چه جوان‌ها و چه بزرگترهای تیم مهم هستند همه در یک سطح هستیم و سعی و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین تمرینات را پشت سر بگذاریم. ما هم سعی کردیم هر چه زودتر در آنجا قضایا را حل کنیم و برگردیم تا به تیم اضافه شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *