رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زیدان: رونالدو در زمین یک رهبر است/ بنزما واقعاً بازیکنی در اختیار تیم بود

18:49 - 14 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی پیشین کهکشانی‌ها از کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و سرخیو راموس تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زین‌الدین زیدان که در مدت دو سال و نیم حضورش در رئال مادرید، این تیم را به ۹ عنوان قهرمانی مختلف رساند و در پایان فصل گذشته از سمت سرمربیگری کهکشانی‌ها استعفا کرد، در گفتگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در خصوص کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید گفت: هر سه قهرمانی شگفت‌انگیز بود. هر یک از آن‌ها بنا به دلایلی خاص بودند. اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اولین تجربه قهرمانی من به عنوان سرمربی بود. دومین قهرمانی هم سمبلیک و هم سخت بود، جایی که با یوونتوس بازی کردیم و عملکردمان در نیمه دوم استثنایی بود. قهرمانی سوم هم پایانی برای دوران حرفه‌ای‌ام در رئال مادرید بود.

وی همچنین در مورد مهاجم فرانسوی سفیدپوشان مادریدی که این روز‌ها در اوج به سر می‌برد، اظهار داشت: بنزما بازیکن مهمی برای ایجاد تعادل در تیم به هنگام حمله بود. او به ما کمک کرد تا خواسته‌مان در مالکیت توپ و میدان را اجرایی کنیم. کریم واقعاً بازیکنی در اختیار تیم بود.

زیزو درباره راموس و رونالدو هم یادآور شد: سرخیو و کریس بازیکنانی فوق‌العاده پرانرژی و تأثیرگذاری هستند. راموس رهبری در ذاتش است و حضوری تأثیرگذار در رختکن دارد و رونالدو هم در زمین رهبر است و به هم‌تیمی‌هایش الهام می‌بخشد. آن‌ها مکمل خوبی برای هم بودند.

سرمربی پیشین رئال مادرید در هشدار به خولن لوپتگی خاطرنشان کرد: من همیشه خودم را برای تمامی بازی‌ها به یک اندازه آماده می‌کردم. وقتی شما سرمربی رئال مادرید هستید، باید هر عنوان ممکن را ببرید و در عین حال یک استاندارد مشخصی از بازی را حفظ کنید، این فلسفه کاری من است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *