تکریم از بازنشستگان شهرداری تهران

12:54 - 14 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۰۱۹
مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ضمن تجلیل از بازنشستگان گرانقدر شهرداری تهران، به مناسبت روز تکریم بازنشستگان با اهدای شاخه گل از این عزیزان تقدیر کرد.

تکریم از بازنشستگان شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، به منظور تجلیل و قدر دانی از بازنشستگان و سالمندان روز چهارشنبه از مراجعین به مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با هدف تسهیل در خدمت رسانی به بازنشستگان شهرداری تهران تاسیس شده است.

این مرکز طی سال‌های گذشته گام مهمی در کاهش میزان مراجعه حضوری بازنشستگان به معاونت‌ها و واحد‌های مدیریتی مربوطه به منظور دریافت خدمات داشته است.

این مرکز در فضایی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع و با امکانات و تجهیزات مدرن، شامل کامپیوتر‌های تاچ متصل به اینترنت برای استفاده بازنشستگان، عابر بانک و سیستم عملیات بانکی، دستگاه آنلاین صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، جدیدترین سنسور‌های نور و دود و سیستم نوبت دهی پیشرفته، در طبقه همکف سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، آماده خدمت رسانی به خانواده بزرگ بازنشستگان شهرداری تهران است.

 روزانه بیش از ۲۰۰ بازنشسته و موظف شهرداری تهران به این مرکز مراجعه می‌کنند و در کمتر از ده دقیقه امور اداری خود را به سرانجام می‌رسانند. در روز‌های دوشنبه نیز مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با برگزاری جلسات ملاقات عمومی میزبان بیش از ۴۰۰ بازنشسته است تا بازنشستگان گرانقدر شهرداری بتوانند از خدمات تور، کمک هزینه تدفین و ازدواج، صدور معرفی نامه بانکی و پرداخت جوایز نقدی به فرزندان دانش آموز و دانشجوی خود بهره‌مند شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *