رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری گیلان: مدیران شهری باید برای تحقق حقوق مردم تلاش کنند

15:41 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۱۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: مردم حقوقی دارند که مدیران شهری باید در راستای تحقق آن تلاش کنند.

خبرگزاری میزان - کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضوراعضای شورای اسلامی شهر رشت و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز برگزار شد.

حمزه خلیلی در این کارگروه با تاکید بر اینکه مردم حقوقی دارند که مدیران شهری باید در راستای تحقق آن تلاش کنند، اظهار کرد: این حق شهروندان است که هر روز سیمای شهر را زیبا ببینند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه حل معضل زباله سراوان از مهم‌ترین اولویت های شهرداری است، تصریح کرد: تفکیک زباله از مبدا هنوز به درستی در شهرستان رشت انجام نمی شود و برخلاف تاکیدات مکرر، اقدامات موثری دراین راستا صورت نگرفته است.

رئیس شورای قضایی استان گیلان ساماندهی 2 رودخانه «گوهررود و زرجوب» را نیز از دیگر اولویت‌های شهری مطرح کرد و گفت: مدیران شهری باید در جلب رضایتمندی مردم، توانایی‌ها و داشته‌های خود را بیش از پیش عرضه کنند.

وی همچنین بر شان نظارتی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان تاکید کرده و اضافه‌کرد: اعضای این شورا باید بر عملکرد شهردار و مدیران شهری نظارت مستمر داشته و بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی و بر پایه خرد جمعی در راستای عمران و آبادی شهر گام بردارند.

بیشتر بخوانید:

دستور رئیس دادگستری استان گیلان برای توقف فعالیت معدن قوش داشی در منطقه حیران

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *