اگر در گذشته با «علی دایی» بد رفتاری شده ما عذرخواهی می‌کنیم/ بدهی‌‌ در دو،سه چک پرداخت می‌شود

12:13 - 13 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۷۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی با پرداخت طلب دایی نداریم در ضمن واقعا اگر در گذشته با دوستان برخورد ناشایستی شده هم ما عذرخواهی می‌کنیم.

محمدرضا حاجی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین وضعیت طلب علی دایی از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سه مورد بدهی داخلی داریم که همه عزیزان هم فرزند پرسپولیس هستند. منتظر هستیم این عزیزان با مدیریت باشگاه صحبت کنند تا طلب‌شان را در دو،سه چک به آنها پرداخت کنیم و این عزیزان هم به پول‌شان برسند. 

وی در واکنش به مصاحبه روز گذشته علی دایی با که تاکید کرده بود «گِره‌ای که با فوت کردن باز می‌شده را کاری کردند که با دندان هم باز نمی‌شود»، عنوان کرد: من این حرف دایی را قبول دارم. شاید «دیگران» کارهایی کردند و برای خودشان هم توجیه دارند اما ما دوست داریم این مشکل و مسئله طلب دایی حل شود. تا الان ۹۰ درصد بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم و مانده همین چند نفر. ما به رایی که در صادر شده احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم مشکل را حل کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: گرفتن طلب حق مسلم طلبکاران است و حرفی هم وجود ندارد. دوستانی که پرسپولیسی هستند و همه وجودشان از پرسپولیس است باید کمی در این ایام به ما کمک کنند. ما بدهکار هستیم و بدهی‌های خود را هم پرداخت می‌کنیم ولی کاش در این ایام به ما فشار نمی‌آمد. مدیریت باشگاه درصدد است که این بدهی‌ها را پرداخت کند. ما به دوستان دو،سه چک پرداخت می‌کنیم که می‌توانند سر موعد آنها را نقد کنند.

حاجی‌بیگی در پاسخ به این سوال که واقعا مشکلی برای پرداخت طلب علی دایی وجود ندارد، گفت: چه مشکلی باید باشد؟ واقعا اگر در گذشته با دوستان برخورد ناشایستی شده هم ما عذرخواهی می‌کنیم ولی کاش دوستان هم با ما کمی مدارا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *