انتظاری: پرسپولیس با 2 مهاجم در دربی نتیجه می‌گیرد/ دیاباته و لوکادیا درک متقابل خوبی دارند

7:45 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در امر گلزنی مشکل دارند، اما حضور در صدر جدول مهم است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبلی خود روان تر بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشت. در نهایت دیاباته گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند و 3 امتیاز شیرین کسب شد و بازیکنان با صدرنشینی به تعطیلات رفتند.

وی افزود: تیم مس کرمان برای یک امتیاز بازی به زمین مسابقه آمده بود و خیلی تدافعی بازی می کرد، اما پرسپولیس با حوصله بازی کرد و بازیکنان موقعیت‌های خوب گلزنی ایجاد کردند. خوشبختانه دیاباته پایش به گلزنی در این بازی باز شد و 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

*مس کرمان در محوطه جریمه خود اتوبوس پارک کرده بود

انتظاری درباره بردهای اقتصادی پرسپولیس در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: حریفان پرسپولیس سعی می‌کنند گل نخورند به همین علت تدافعی بازی می‌کنند به همین گل زدن به چنین تیم‌هایی سخت است. مس کرمان هم یک اتوبوس در محوطه جریمه‌اش پارک کرده بود و 7، 8 بازیکن در دفاع حضور داشتند و فقط با 2 بازیکن حمله می‌کردند. پرسپولیس نیمه اول بازی موقعیت گلزنی داشت و اگر یک گل می‌زد دیگر حرف از بردهای اقتصادی پرسپولیس زده نمی شد.

*پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: سرخپوشان در امر گلزنی مشکل دارند، اما حضور در صدر جدول مهم است که با یک گل به آن دست یافتند. به هر حال پرسپولیسی ها یک ماه استراحت می‌کنند تا بازنگری و ریکاوری خوبی داشته باشند و بعد از جام جهانی با آمادگی خوبی وارد لیگ برتر فوتبال شوند و دربی خوبی شاهد باشیم.

*معلوم بود زور مس کرمان به پرسپولیس نمی‌رسد

پیشکسوت پرسپولیس درباره زوج لوکادیا و دیاباته در خط حمله اظهار کرد: آرزوی سلامتی برای گل‌محمدی دارم و ان‌شاءالله سلامتی خود را به دست آورد. به نظرم معلوم بود که مس کرمان زورش به پرسپولیس نمی‌رسد به همین علت به بازی تدافعی روی آورد و بهترین فرصت بود که سرخپوشان با 2 مهاجم بازی کند که زوج لوکادیا و دیاباته در این بازی جواب داد.

او تاکید کرد: این 2 بازیکن سرزن، دریبل زن و دوندگی خوبی دارند و از درک متقابل از یکدیگر برخوردار هستند. به نظرم سرخپوشان در بازی با استقلال هم با استفاده از 2 مهاجم نتیجه می‌گیرند. البته دیاباته و لوکادیا به آمادگی کامل نرسیدند، اما تعطیلات لیگ برتر فوتبال کمک می‌کند تا این 2 مهاجم شناخت خوبی از فوتبال ایران به دست آورند و زوج خطرناکی برای پرسپولیس تشکیل بدهند.

*نبود تماشاگران شادابی را از لیگ گرفته

انتظاری درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر فوتبال تا هفته یازدهم گفت: امسال لیگ فراز و نشیب زیادی داشته و بازی‌ها تا هفته 6 و 7 خوب پیش می‌رفتند و سرعت خوبی گرفتند و جذاب بودند، اما بعد از آن بازی ها بدون تماشاگر شد و دیدارها شادابی لازم را نداشتند. همچنین تیم ها هنوز کیفیت فنی خود را نشان ندادند و یک روند را طی می کنند و نمی شود پیش بینی کرد که فلان تیم قهرمان می شود.

*با گذشت یک هفته هیچ پدیده‌ای ندیدیم

او ادامه داد: در حال حاضر 11 هفته بازی‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شده، اما متاسفانه پدیده‌ای ندیدیم و این موضوع ضعفی برای فوتبال ما است. البته چندین سال است که پدیده ای در لیگ برتر فوتبال مشاهده نمی کنیم و تیم ها از بازیکنان جوان و نفرات آکادمی خود کمتر استفاده می کنند. بازیکنان پرسپولیس همانند مهدی ترابی، وحید امیری، پورعلی گنجی و کامیابی نیا سنشان بالا رفته است و باید چند بازیکن جوان جای آنها در پرسپولیس بگیرند. اما این اتفاق رخ نداده است.

*گلزن جدیدی به فوتبال ایران معرفی نشده

انتظاری تصریح کرد: به نظرم لیگ برتر فوتبال هنوز شکل خود را نگرفته است. 11 هفته سپری شده و عباس‌زاده و لوکادیا آقای گل هستند که هر کدام 6 گل زدند که این ایراد دارد. به نظرم این موضوع که رقابت‌ها به هم نزدیک شده یک توجیه است و مهاجم باید گلزن باشد. گلزنان ما قدیمی هستند و گلزن جدیدی به فوتبال معرفی نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *