ارتش سوریه در آستانه آغاز عملیات در استان‌های شمال غرب/استقرار نیرو‌های سوری در خطوط مبارزه با تروریست‌ها در جنوب ادلب

8:15 - 12 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۳۱۳
نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها در شهرک «ابودالی» و در نزدیکی شهر «معره النعمان» هستند.

ارتش سوریه در آستانه آغاز عملیات در استان‌های شمال غرب/استقرار نیروهای سوری در خطوط مبارزه با تروریست‌ها در ادلب

به گزارش گروه بین‌الملل ، نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها در شهرک «ابودالی» و در نزدیکی شهر «معره النعمان» هستند.

پایگاه المصدر به نقل از منابع میدانی گزارش داد که خودرو‌های زرهی، سلاح‌های سنگین و تانک‌های ارتش سوریه در حال حرکت به سمت مواضع خود در مناطق روستایی جنوب استان ادلب هستند.

بر اساس این گزارش اکثر سربازان سوری در این منطقه را یگان نیرو‌های نخبه به فرماندهی «سهیل الحسن» تشکیل می‌دهند.

یگان نیرو‌های نخبه (تایگر فورس) از سوی فرماندهان ارشد ارتش سوریه مسئولیت هدایت عملیات اصلی در گذرگاه «ابوظهور» در جنوب شرق ادلب را بر عهده دارند.

در همین حال نیرو‌های بیشتری از یگان پنجم ارتش سوریه برای شرکت در این عملیات راهی جنوب ادلب شده‌اند.

عملیات جنوب ادلب تنها بخشی از عملیات گسترده ارتش سوریه در استان‌های شمال غرب این کشور خواهد بود و نیرو‌های سوری در شمال استان لاذقیه، شمال استان حماه و دشت الغاب (جنوب غرب ادلب و شمال غرب حماه) علیه تروریست‌ها عملیات خواهند داشت.

یک کاروان نظامی ارتش سوریه نیز که برای شرکت در عملیات آتی در این منطقه راهی ادلب شده بود در دشت الغاب مورد استقبال ساکنان این منطقه قرار گرفت.

پس از آغاز عملیات در آینده نزدیک، این کاروان نظامی که متعلق به یگان چهارم نیرو‌های نخبه است مسئولیت عملیات علیه تروریست‌ها در دشت الغاب را بر عهده خواهد داشت.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *