کلیات طرح انتقال آب به استان سیستان و بلوچستان تصویب شد

17:27 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۲۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در جلسه این کمیسیون خبر داد.

کلیات طرح انتقال آب به استان سیستان و بلوچستان تصویب شدحسین هاشمی‌تختی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز این کمیسیون طرح کلیات طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مسئولین مرکز پژوهش ها و مسئولین سازمان پدافند غیر عامل از جلمه میهمانان جلسه امروز کمیسیون عمران بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادمه بیان داشت: در حال حاضر مردم سیستان و بلوچستان با مشکلات آبی زیادی مواحه هستند لذا طبق گفته نماینده این استان اگر این وضعیت ادامه پیدا کند مردم استان از مناطق خود کوچ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون عمران همه اعضا اتفاق نظر داشتند که باید دولت آب سیستان و بلوچستان را تامین کند، گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا جزئیات طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در جلسات هفته آینده این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

انههای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *