گروه تئاتر سه گانه شش نمایش را روی صحنه می‌برد/فراخوان جذب بازیگر برای نمایش کیمیاگر منتشر شد

11:58 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۱۳۲
گروه تئاتر سه گانه با هدف استعدادیابی و ظهور و بروز نسل مستعد تئاتر سال جاری را با شش نمایش از شش کارگردان متفاوت پشت سر می گذارد. پروژه های کیمیاگر، آشویتس مردان، مهاجران و مربع از کارهای بعدی گروه تئاتر سه گانه محسوب می شود.

گروه تئاتر سه گانه شش نمایش را روی صحنه می‌برد/فراخوان جذب بازیگر برای نمایش کیمیاگر منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، این گروه نمایشی در نیمه اول سال 1397 شش اثر نمایشی را در حال تمرین و یا شرف اجرا دارد.

گروه تئاتر سه گانه به سرپرستی "علی صفری" و "رها حاجی زینل" از ابتدای امسال با جذب کارگردانان جوان و همچنین سه دوره فراخوان بازیگری هم اکنون آثاری همچون "هرمافرودیت"، "باز کردن بسته"، "یک ذره وحشت"، "شهر ما"، "هجوم" و "نبودن" را در مراحل مختلف تمرین تا اجرا پیش روی خود می بیند.

نمایش "هرمافرودیت" به نویسندگی "علی صفری" و کارگردانی "رها حاجی زینل" با پرداختن به مشکلات انسان در سال 30000 میلادی و پس از فراگیر شدن قحطی می پردازد. این نمایش هم اکنون آماده اجرا بوده و بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعا روی صحنه می رود.

نمایش "باز کردن بسته" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" نیز از دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده و در جشنواره تماشاخانه دیوار چهارم حضور خواهد یافت. این نمایش آیان ماه امسال روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش "شهر ما" به نویسندگی "تورنتون وایلدر" و کارگردانی "سجاد حسینی" دیگر اثری است که گروه تئاتر سه گانه در حال تمرین دارد. این اثر پاییز امسال روی صحنه می رود.

نمایش "یک ذره وحشت" به نویسندگی "سم شپارد" و ترجمه و کارگردانی "پوریا بشیرزاده" پس از گذشت یک ماه از تمرین خود همچنان به کارش ادامه داده و برای اواخر پاییز اجرا در یکی از تماشاخانه های شهر تهران را پشت سر خواهد گذاشت.

پنجمین تولیدی گروه تئاتر سه گانه در سال 1397 به نمایش "هجوم" به نویسندگی "علی صفری" و کارگردانی "شهرزاد محمودی" ختم می شود. این اثر با الهام از رمان "وقفه در مرگ" نوشته "خوزه ساراماگو" نوشته شده و آذر و دی ماه امسال روی صحنه می رود.

"نبودن" به نویسندگی و کارگردانی "الی امامی" آخرین تولیدی گروه تئاتر سه گانه در نیمه نخست سال 1397 است. این اثر به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده و نیمه اول دی ماه روی صحنه می رود.

گروه تئاتر سه گانه با هدف استعدادیابی و ظهور و بروز نسل مستعد تئاتر سال جاری را با شش نمایش از شش کارگردان متفاوت پشت سر می گذارد. پروژه های کیمیاگر، آشویتس مردان، مهاجران و مربع از کارهای بعدی گروه تئاتر سه گانه محسوب می شود.

این گروه نمایشی تاکنون آثاری همچون "آشویتس زنان"، "هجوم"، "مجنونین همیشگی"، "مسافران"، "آخرین نبرد"، "مرگ یزدگرد" و "هشت" را روی صحنه برده است. گروه تئاتر سه گانه به تازگی برای اجرای نمایش "کیمیاگر" بر اساس نوشته پائلو کوئلیو فراخوان بازیگری اعلام کرده است. این نمایش سال آینده روی صحنه می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *