واکنش فدراسیون وزنه‌برداری به خبر درگیری کیانوش رستمی و سرمربی تیم ملی

11:48 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۱۲۳
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: هیچ اتفاقی بین کیانوش رستمی و سرمربی تیم ملی نیفتاده است، نمی‌دانم که چرا افرادی بدون داشتن مدرک این حرف‌ها را می‌زنند.
واکنش فدراسیون وزنه برداری به خبر درگیری کیانوش رستمی و سرمربی تیم ملیمحسن بیراوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد وزنه‌برداران ایران در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: از عملکرد همه وزنه‌برداران راضی هستیم و کارشان خوب بود، برای اولین بار در تاریخ فدراسیون وزنه‌برداری پس از انقلاب اسلامی شاهد کسب دو مدال طلا در بازی‌های آسیایی بودیم.
 
وی در خصوص اوت شدن مجید عسکری و براری در بازی‌های آسیایی گفت: عسکری از قبل از مسابقات آسیب دیده بود، ولی بسیار مصر بود که به بازی‌های آسیایی اعزام شود و بتواند افتخار‌آفرینی کند. البته سرمربی تیم ملی در مورد آسیب دیدگی وی، به خود ورزشکار هشدار داده بود. در مورد براری نیز، این وزنه بردار به دلیل کاهش شدید وزن نتوانست در شرایط ایده آل باشد و به خوبی وزنه‌ها را مهار کند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه تصریح کرد: هیچ چیز از ارزش‌های وزنه‌برداران ما در بازی‌های آسیایی کم نمی‌کند، همگی با غیرت و تعصب خود در بازی‌های آسیایی ظاهر شدند و هدف بعدی ما موفقیت در مسابقات جهانی است.

وی افزود: در خصوص انتخاب وزنه برای وزنه‌برداران، سیستم مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی با مسابقات جهانی و دیگر تورنمنت‌ها بسیار متفاوت است. در المپیک و بازی‌های آسیایی فقط برای کسب مدال می‌جنگند، اما در تورنمت‌های دیگر هدف کسب امتیاز و قهرمانی تیمی است به همین دلیل نوع انتخاب وزنه متفاوت است.

بیرانوند در خصوص وضعیت کیانوش رستمی تصریح کرد: طبق اعلام مرادی وی به مسابقات جهانی اعزام نخواهد شد و استفاده از رستمی در جلسه شورای فنی وزنه‌برداری، بررسی خواهد شد.

وی در پایان در خصوص این که گفته می‌شود کیانوش رستمی با سرمربی تیم ملی درگیری پیدا کرده، خاطرنشان کرد: اصلا چنین ادعایی صحت ندارد و به هیچ عنوان اتفاقی بین این دو نفر نیفتاده است. نمی‌دانم که چرا افرادی بدون داشتن مدرک این حرف‌ها را می‌زنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *