پیام رییس جمهور به کاروان ورزشکاران ایران

21:55 - 10 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۰۳۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رییس جمهور در پیامی از نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، رییس جمهور در پیامی از نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش مقتدرانه همراه با کسب بیشترین مدال و بهترین نتایج تیمی از سوی ورزشکاران عزیز کشورمان در بازیهای آسیایی «جاکارتا 2018» را به ملت بزرگ ایران، ورزشکاران، مدیران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی کشورمان تبریک می گویم و زحمات همه آنان را ارج می نهم. بویژه آنکه؛ علیرغم برخی اعمال نظرها در نتایج مسابقات نهایی، حضور و کسب نتایج درخشان قهرمانان عزیزمان در این دوره از بازی ها با رعایت منش و اخلاق پهلوانی همراه بود.

کسب بیشترین تعداد مدال در تاریخ بازی های آسیایی در این دوره و بیست مدال طلای بازیها همراه با کسب بهترین نتایج تیمی در والیبال، بسکتبال، کبدی، و واترپلو و افتخار آفرینی قهرمانان عزیز در تمامی رشته های ورزشی و به ویژه کشتی، ووشو، کاراته، تکواندو، دوومیدانی، وزنه برداری، صخره نوردی و تنیس روی میز؛ در شرایطی میسر شد که مسئولان ورزش کشور با انسجام و هماهنگی، کاروانی با رویکرد کیفی به این بازی ها اعزام کردند.

همچنین لازم می دانم به طور ویژه از حضور افتخارآفرین بانوان ورزشکار ایرانی در این رقابت ها که ضمن پایبندی به شئونات اسلامی و ملی، با بیشترین تعداد مدال و رکورد شکنی نسبت به بازی های گذشته، ضمن اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی، باور و توان زنان کشورمان در صحنه های مختلف رقابت را به تصویر کشیدند؛ تقدیر نمایم.

امیدوارم با اراده و عزم استوار جوانان قدرتمند و غیور ایران عزیز، همچنان شاهد موفقیت های بیش از پیش در تمام عرصه ها و میادین بین المللی و شادی و نشاط ملت بزرگ ایران باشیم. ان شاء الله

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *