نیکخواه بهرامی: تیم چین واقعاً بهتر از ما بود/ صحبتی از خداحافظی نکردم

19:27 - 10 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: خیلی از این داستان‌های خداحافظی خوشم نمی‌آید، چون درایران هیچ وقت درست برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، صمد نیکخواه بهرامی در پایان بازی‌های آسیایی و کسب مدال نقره توسط تیم ملی بسکتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه نشد. ما واقعا امروز شانس قهرمانی داشتیم و بازی را خوب آغاز کردیم. تیم چین هم واقعا بهتر از ما بود، چون آن‌ها یک شب استثنایی را داشتند. البته که داور هم به آن‌ها کمک کرد. باز هم می‌گویم یک شب استثنایی داشتند، چون آمار ۱۳ از ۲۲ در پرتاب‌های ۳ امتیازی واقعا عجیب است.

وی افزود: به هر حال بازیکنان ما هم تلاش خود را کردند اما تمرکز آن‌ها بالاتر بود. با اینکه هدفمان مدال طلا بود اما نشد. آن‌هایی که بسکتبالی هستند، می‌دانند که آمار چینی‌ها امشب فوق العاده بود.

کاپیتان تیم ملی درباره اینکه گفته شده بود بعد از بازی‌های آسیایی خداحافظی می‌کند، خاطرنشان کرد: من صحبتی از خداحافظی نکردم. از من پرسیدند و گفتم که درباره آینده تصمیم نگرفتم. سن من طوری است که بالاخره باید این روز‌ها جا را به جوان‌ها بدهیم. من اصلا خوشم نمی‌آید درباره این مساله حرف بزنم. این یک تصمیم شخصی است و روزی که تصمیم بگیرم، نباشم، دیگر نمی‌آیم. خیلی از این داستان‌های خداحافظی خوشم نمی‌آید، چون در ایران هیچ وقت درست برگزار نمی‌شود. به همین خاطر خیلی دوست ندارم در این باره حرف بزنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *