اصفهانیان: پنالتی ذوب‌آهن مقابل پدیده گرفته نشد

15:07 - 10 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۹۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بنا بر گزارش ناظران، در دیدار ذوب آهن و پدیده، داور مسابقه اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی داشت.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران  اظهار داشت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر، در بازی ذوب آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب آهن اصفهان گرفته نشد و متاسفانه اشتباه حیدری تاثیری در نتیجه بازی داشت.

وی افزود: در بقیه مسابقات داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند. در روز‌های آینده باید فیلم بازی‌ها را بازبینی کنیم و اگر مشکلی در بازی‌ها دیدم، مطمئنا آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور را به نام روز داور نامگذاری کرده است، جا دارد این روز را به داوران و کمک داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان کشور تبریک بگویم. معتقدم باید از این قشر زحمت‌کش حمایت کرد و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشیم. همانطور که اشتباهات آن‌ها را اعلام می‌کنیم باید به عملکرد مناسب شان در مسابقات نیز اشاره شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *