پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد!/ الدحیل می‌داند چه جهنمی در «آزادی» انتظارش را می‌کشد

9:35 - 09 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل می‌داند که در آزادی چه جهنمی در انتظار آنها است و به همین دلیل می‌خواست به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران که با شکست شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: با توجه به میزبانی الدحیل به نظرم پرسپولیس بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و فقط نتوانست گل بزند.

وی افزود: الدحیل در اوایل بازی فشار آورد و به گل هم رسید اما با این وجود پرسپولیسی‌ها تمرکز خود را از دست ندادند و حتی چند موقعیت گل خوب هم داشتند که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس با اینکه شکست خورد اما بازی خوبی به نمایش گذاشت. پرسپولیس شانس آورد که با این یک گل شکست خورد و به نظرم این نتیجه قابل جبران است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برخی از اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس گفت: به هر حال اشتباه پیش می‌آید و فوتبال بازی ثانیه‌ها است. برخلاف نظر خیلی‌ها و با احترام به آنها به نظرم بشار رسن بهترین بازیکن پرسپولیس بود و بازی خوبی را برای تیمش انجام داد. فکر می‌کنم پرسپولیس در خانه حریف خیلی بهتر از استقلال بازی کرد. البته علی علیپور هم آن بازیکن سال گذشته نیست ولی به هر حال او آقای گل ایران است و هواداران از او انتظار دارند. تنها مشکل پرسپولیس نبود یک هافبک بازیساز است و باید این موضوع برطرف شود.

فنونی‌زاده در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس صعود از این مرحله را دارد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم درصد صعود پرسپولیس بالا است چراکه آنها در خانه حریف تنها یک گل خوردند و بازی بعدی الدحیل مقابل هواداران پرسپولیس در آزادی کار سختی خواهد داشت. الدحیل می‌داند که در آزادی چه جهنمی در انتظار آنها است و به همین دلیل می‌خواست به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزند اما در نهایت موفق به این کار نشد.



امیررضا
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
بچه ها به ورزشگاه ازادی برید برای تشویق پرسپولیس
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *