هاشمی: امیدوارم نتایج کاراته مثل دوره قبل تکرار شود/ شما با افتخار آفرینی، رهبر معظم انقلاب را خوشحال می‌کنید

12:19 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ما با نتایج خوبی که کسب کرده‌اید، انتظارات را بالا برده‌اید و امیدوارم نتایج کاراته مثل دوره قبل تکرار شود.

خبرگزاری میزان - سیدمناف هاشمی در مراسم بدرقه کاروان کاراته کشورمان به دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده‌های سنی نوجوانان،‌ جوانان و زیر 21 سال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم در مراسم کاروان عزت، اتحاد، افتخار که به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند، حضور دارم. از مسئولان فدراسیون و مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و پیشکسوتان کاراته که در این مراسم حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که امروز یادگار شهید احمد کاظمی در مراسم حضور پیدا کرد. همه ما اعتقاد داریم که قهرمان ما شهدا هستند و از محمد کاظمی، پسر شهید کاظمی تشکر می‌کنم که امروز در مراسم حضور پیدا کردند. از طباطبایی که این نام را برای کاروان کاراته ایران انتخاب کردند نیز قدردانی می‌کنم.

*شما با نتایج خوبی که کسب کرده‌اید، انتظارات را بالا برده‌اید و امیدوارم نتایج کاراته مثل دوره قبل تکرار شود. به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک به شما افتخار می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی بهترین مدال‌ها را کسب کنید. همه تلاش‌هایتان را بکنید، افتخارآفرینی کنید و دل ملت ایران را شاد کنید. شما با افتخار آفرینی، رهبر معظم انقلاب را خوشحال می‌کنید و باعث می‌شوید که او برای موفقیت شما پیام ارسال کند که این موضوع باعث خوشحالی همه ما می‌شود.

*مردم همه از افتخارآفرینی شما خوشحال می‌شوند. در این دوره از رقابت‌ها 108 کشور حضور خواهند داشت که قطعاً کار دشواری خواهد بود اما شما موفق خواهید بود. امروز توفیق داشتم در این مراسم حضور پیدا کنم و وظیفه خودم می‌دانم که از شما خواهش کنم که با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کنید.

لازم به یادآوری است که مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران به دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی نوجوانان،‌ جوانان و زیر 21 سال در بر سر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، اسماعیلی احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، مسعود سیدی پیشکسوت کاراته، سردار میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی، وحید مومنی دبیر فدراسیون و تعدادی از پیشکسوتان کاراته برگزار شد.

کاروان کاراته ایران با نام "عزت، اتحاد، افتخار" نزدیک به 60 ورزشکار، مربی و داور به مسابقات اعزام خواهند شد.

پایان پیام/


برچسب ها: کاراته کاراته

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *