رئيس كل دادگستری اصفهان: تلفیق مدیریت جهادی و تفکر انقلابی با تخصص و علم روز راه پیشرفت کشور است

14:12 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۲۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا زمانی که تفکر انقلابی و مدیریت جهادی با تخصص و علم روز تلفیق شود شاهد گذر از پیچ‌های سخت اقتصادی خواهیم بود و این پیشرفت‌ها پاسخ دندان‌شکن فعالان عرصه تولید است به کسانی که می‌خواهند ناامیدی و یاس را در جامعه القاء کنند.

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در اصفهان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر این ستاد از پالايشگاه نفت اصفهان بازدید به‌عمل آوردند.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در حاشیه این بازدید، فعالیت‌های تولیدی پالایشگاه اصفهان را امیدبخش ارزیابی و بیان کرد: اقدامات مبتنی بر دانش و توان مدیران، مهندسان و همه کارکنان این مجموعه تولیدی، در بهبود و افزایش کیفیت چرخه سوخت کشور، بسیار اثرگذار بوده و مشاهده این تلاش جهادی همراه با نشاط، چراغ‌ امید و افتخار را در دل‌ها روشن می‌کند.

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه و به‌ تعبير غربی ها فلج‌کننده، نه‌تنها سد راه پیشرفت و تولید در کشور نشد بلکه انگیزه‌ای مضاعف برای کار، تلاش، خلاقیت و پیشرفت در مسیر تولید ایجاد کرد که نتیجه بخشی از آن‌ را در این پالایشگاه می‌توان ديد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تلفیق مدیریت جهادی و تفکر انقلابی با تخصص و علم روز را راه پیشرفت و پیروزی در صحنه تولید و اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: تا زمانی که تفکر انقلابی و مدیریت جهادی با تخصص و علم روز تلفیق شود شاهد گذر از پیچ‌های سخت اقتصادی خواهیم بود و این پیشرفت‌ها پاسخ دندان‌شکن فعالان عرصه تولید است به کسانی که می‌خواهند ناامیدی و یاس را در جامعه القاء کنند.

بیشتر بخوانید:

دادستان کل کشور: شخصیت‌های ارشادی، علمی و هدایت گرایانه در عرصه پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار هستند

حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری افتتاح ضلع جنوبی پالایشگاه اصفهان را اميدآفرين توصیف و تشریح کرد: افتتاح ضلع جنوبی پالایشگاه اصفهان به همت متخصصان کشور، گامی ارزشمند در راستای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال و تحقق منویات مقام معظم رهبری است و اقدامات این‌چنینی را می‌توان نتیجه تکیه بر توان، خودباوری و دانش متخصصان میهن اسلامی دانست.

وی در ادامه با بیان پیشنهادات و توصیه‌هایی از مدیران این پالایشگاه خواست تا با افزایش ایمنی فیزیکی و سایبری پالایشگاه، استفاده از ظرفیت جوانان و دانشجویان محقق و خلاق در پروژه‌های مختلف و تلاش در جهت رفع مشکلات زیست‌محیطی و فنی گام‌های موثری در پیمودن مسیر رسیدن به مجموعه ای کم نقص در عرصه تولید برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، اولویت دستگاه قضایی را حمایت از تولید، اشتغال و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام و اظهار کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده در مرحله اجرای احکام پرونده‌های قضایی واحدهای تولیدی، ضمن اینکه صاحبان حق به حق قانونی خود خواهند رسید از تعطیلی این واحدها جلوگیری خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری در پایان، هدف از این بازدید را تقدیر از اقدامات انجام شده در توسعه و پیشرفت این مجموعه بیان کرد و از آمادگی دستگاه قضایی برای حمایت قانونی از تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید و تلاش در رفع موانع واحدهای تولیدی، خبر داد.

سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته در جهت توسعه و پیشرفت پالایشگاه و ایجاد اشتغال در استان اصفهان بر لزوم انجام اقدامات هرچه بیشتر در راستای افزایش ایمنی کارکنان، ایمنی مخازن، ایمنی فیزیکی کل مجموعه و همچنین انجام اقدامات موثر در برطرف ساختن آلایندگی و مشکلات زیست‌محیطی تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *