دربی تبریز جذاب‌ترین بازی هفته/ تلاش شاگردان ژنرال برای گرفتن صدر جدول

0:03 - 07 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه با برگزاری ۶ بازی پیگیری می‌شود.

دربی جذاب تبریز با تقابل توشاک و کریمی/ پدیده صدرنشین می‌ماند؟به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج‌شنبه این هفته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

تعداد بازی‌های این هفته به دلیل حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۲ نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نسبت به هفته‌ها گذشته کمتر است و قرار است بازی این ۲ تیم با حریفان‌شان روز‌های ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار شود.

تراکتورسازی تبریز - ماشین‌سازی تبریز/ ساعت 18:00/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال قطعا دربی تبریز خواهد بود. این بازی که در چند سال اخیر یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها بوده این‌بار هم می‌تواند تبریزی‌ها را به ورزشگاه بکشاند. تراکتورسازی در بازی‌های گذشته خود توانسته سه تساوی، یک شکست و یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کند که به نظر با توجه به هزینه‌‌هایی که مالک این باشگاه انجام داده تا اینجای کار قابل قبول نیست. ماشین‌سازی هم در بازی‌های گذشته خود 4 تساوی پیاپی و یک شکست را تجربه کرده و جزو تیم‌های انتهایی جدول است.

ذوب‌آهن اصفهان - پدیده مشهد/ ساعت 19:00/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم ذوب‌آهن که این روزها شرایط نسبتا خوبی دارد و هفته گذشته هم بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، این بار قصد دارد در خانه مقابل پدیده پیروزی دیگری را به دست بیاورد. ذوبی‌ها با 2 تساوی و 2 پیروزی و یک شکستی که دارند در حالی قرار است به مصاف پدیده‌ بروند که شاگردان گل‌محمدی این روزها در صدر جدول به سر می‌برند. پدیده که امسال هم پدیده لیگ برتر شده این روزها با 12 امتیاز در صدر جدول قراردارد دارد. شاگردان گل محمدی قصد دارند در خانه ذوب‌آهن سه امتیاز را بگیرند تا  صدرنشینی خود را حفظ کنند. شاگردان گل‌محمدی در 5 بازی گذشته خود 4 پیروزی و یک شکست را تجربه کرده و به نظر می‌رسد قصد دارند این روند را ادامه دهند.

سپیدرود رشت - صنعت نفت آبادان/ساعت 19:10/ ورزشگاه سردار جنگل رشت

تیم سپیدرود که این روزها در قعر جدول قرار دارد اصلا شرایط خوبی ندارد و هر هفته مشکلی به مشکلات این تیم اضافه می‌شود. علی کریمی که دوباره هدایت سپیدرود را برعهده گرفته قصد دارد تیمش را به شرایط خوب برساند. بازیکنان سپیدرود در 5 بازی گذشته خود یک تساوی و 4 شکست را تجربه کرده‌اند و بر همین اساس هواداران این تیم اصلا از شرایط سپیدرود اصلا راضی نیستند. از سوی دیگر صنعت نفتی‌ها 4 تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و در رتبه 14 جدول قرار دارند تا آنها هم حال و روز خوشی نداشته باشند.

پارس جنوبی جم - سپاهان اصفهان/ ساعت 20:00/ ورزشگاه تختی جم

پارسی‌ها که در هفته چهارم مقابل پرسپولیس پیروز شده بودند در هفته پنجم مقابل سایپا در تهران شکست خوردند تا دوباره دوباره به دنبال کسب سه امتیاز در بازی‌های بعدی خود باشند. ۲ تساوی، 2 پیروزی و یک شکست کارنامه پارس جنوبی تا پایان هفته پنجم لیگ برتر است. از سوی دیگر سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و 3 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده است. سپاهانی‌ها که این روزها با هدایت قلعه‌نویی در رتبه دوم جدول هستند امیدوارند از شهر جم هم دست خالی به اصفهان برنگردند.

فولاد خوزستان - سایپا/ ساعت 20:15/ ورزشگاه غدیر اهواز

فولادی‌ها که با هدایت سیروس پورموسوی در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند در بازی‌های قبلی خود یک شکست، 2 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده‌اند. فولاد خوزستان شرایط نسبتا بدی در لیگ برتر ندارد و آنها امیدوارند تا از علی دایی و شاگردانش در اهواز امتیاز بگیرند. تیم سایپا هم که در چند هفته اخیر دچار افت شده بود با برتری هفته گذشته مقابل پارس جنوبی به جدول لیگ بازگشته و می‌خواهد امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کند. سایپا در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر 2 شکست، یک تساوی و 2 برد کسب کرده است.

پیکان - استقلال خوزستان/ ساعت 20:15/ ورزشگاه شهدای شهرقدس

تیم فوتبال پیکان که در هفته‌های گذشته یک پیروزی، 3 تساوی و یک شکست را به‌دست آورده این روزها در رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. پیکان که تا پیش از آغاز هفته پنجم هنوز متحمل شکستی نشده بود هفته گذشته به پدیده در مشهد باخت و همین موضوع آنها را برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان ترغیب کرده است. استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته 3 تساوی، یک شکست و یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده‌ است. استقلالی‌ها در حال حاضر در رتبه دهم جدول قرار دارد و کمی از تیم‌های پایینی جدول فاصله گرفته‌اند ولی همچنان نیاز دارند با کسب پیروزی‌های بیشتر از منطقه خطر در جدول فاصله بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *