۱۵ سال است که در فوتبال آسیا درجا می‌زنیم/ خدا را شکر نتیجه استقلال مقابل العین تکرار نشد!

11:46 - 06 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۹۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایط استقلال این نتیجه قابل پیش‌بینی بود و به نظرم خدا را شکر نتیجه استقلال مقابل العین تکرار نشد.

علی مسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شکست ۳ بر یک استقلال مقابل السد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: در مصاحبه‌های پیش از بازی هم گفته بودم که استقلال در این بازی به مشکل برمی‌خورد. با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال در اول فصل رخ داد می‌شد چنین بازی را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: استقلال با تغییرات زیادی که داشت سرمربی این تیم را کمی گیج کرده بود و او تا همین چند هفته پیش نمی‌دانست شرایط بازیکنان تیمش به چه ترتیبی است. با شرایط استقلال این نتیجه قابل پیش‌بینی بود و به نظرم خدا را شکر نتیجه استقلال مقابل العین تکرار نشد. ناهماهنگی در استقلال کاملا مشهود بود و به نظرم در آسیا نمی‌شود با هوادار و تعصب بازیکنان نتیجه گرفت.

پیشکست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ۱۵ سال است که در فوتبال آسیا درجا می‌زنیم و همین موضوع باعث شده تا تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس خود را به ما برسانند. مسئله استقلال هیچ ارتباطی به تعویض‌های شفر ندارد و این تیم از اول بازی نسبت به السد ضعیف‌تر بود. هرچه از بازی می‌گذشت شرایط استقلال بدتر می‌شد و السد خود را پیدا می‌کرد.

موسوی در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها نسبت به عملکرد وریا غفوری معترض بودند خاطرنشان کرد: نمی‌شود عملکرد یک بازیکن را با یک بازی زیر سوال برد. همه بازیکنان استقلال شب گذشته بد بودند. استقلال هنوز تیم نیست و باید مدت زمان بیشتری تلاش کند تا خود را به سطح قهرمانی آسیا برساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *