آیان: ایران یکی از مهمترین کشور‌ها در وزنه‌برداری جهان است/ در مورد المپیک قبلی نظری ندارم

14:31 - 05 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۷۸۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با اشاره به خداحافظی بهداد سلیمی گفت: همیشه گفته‌ام ایران استعداد‌های زیادی دارد و امیدوارم به زودی شاهد وزنه‌برداران جدیدی از این کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌بردای اظهار کرد: همیشه گفته‌ام ایران یکی از مهمترین کشور‌ها در وزنه‌برداری جهان است. ایران یکی از قدرتمندترین و مهمترین کشورهاست. امروز خیلی خوشحالم که به وزنه برداری در ایران خیلی توجه می‌شود و این رشته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: به طور نرمال مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و می‌توانم بگویم یک رقابت بسیار بزرگ را شاهد بودیم، زیرا کسب طلا در بیشتر اوزان آسان نبود.

آیان درباره خداحافظی بهداد سلیمی از دنیای قهرمانی تصریح کرد: همیشه به همه دوستان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی گفته‌ام که در ایران استعداد‌های زیادی وجود دارد. ویژگی‌های زیادی برای وزنه‌برداران ایران وجود دارد و امیدوارم همچنان شاهد حضور ورزشکاران جدی ایرانی باشیم.

وی درباره پیش بینی زمان شکسته شدن رکورد تاخالادزه نیز گفت: من در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم. قطعا نمی‌توانم چیزی پیش بینی کنم.

آیان درباره پیشنهاد کنفدراسیون آسیا برای افزایش سهمیه المپیک نیز گفت: قواعد و سازو کار مشخصی در این زمینه وجود دارد. این مساله باید بررسی شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *