بی مهری به داروسازان هرچه زودتر پایان پذیرد

14:09 - 05 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۷۶۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: امیدوارم بی مهری‌هایی که در سال‌های اخیر بر داروسازان رفته و می‌رود هر چه زودتر پایان پذیرد.

بی مهری به داروسازان هرچه زودتر پایان پذیرد

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سید حمید خوئی، رئیس انجمن داروسازان تهران در یادداشتی نوشت: فرارسیدن پنجم شهریور، روز داروساز و زادروز داروساز و حکیم فرزانه مسلمان ایرانی را به محضر همه خدمتگزاران عرصه سلامت بویژه همکاران پر تلاش و مظلوم داروساز در سرتاسر میهن اسلامی شادباش عرض می‌نمایم و خداوند کریم را می‌خوانم که خاک این سرزمین را برای رویش و پرورش رازی‌ها و ابن سینا‌های دیگر سبز و حاصلخیز بدارد.

جامعه فرهیخته داروسازان کشور عزیزمان به خود می‌بالدکه روز رقم خورده شده به نام آنان، سالروز تولد حکیم پرآوازه‌ای است با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم‌آوردن دستاورد‌های مفید برای بشریت، از جان خود نیز دریغ نکرد تا بدین گونه نمادی از سخت کوشی و فداکاری طبیبان و دانشمندان این مرز و بوم باشد.

با وجود اینکه داروسازان ایران با جمعیت قریب به ۲۳ هزار نفر نسبت کوچکی از جامعه پزشکی را تشکیل می‌دهند، اما سهم عظیمی از تولید دانش و فناوری و تأمین نیاز‌های دارویی جامعه را بر دوش می‌کشند، در صنعت داروسازان ایرانی کارنامه بسیار پرافتخاریب را در چهار دهه گذشته رقم زده اندو توانسته اند که حدود ۹۵ درصد دارو‌های مورد نیاز کشور را تأمین نمایند.

امیدوارم بی مهری‌هایی که در سال‌های اخیر بر داروسازان رفته و می‌رود هر چه زودتر پایان پذیرد و مسئولان محترم خدمات بی مزد و منت و بسیار ارزشمند داروسازان را در عرصه‌های گوناگون نظیر داروخانه، دانشگاه و صنعت قدر بدانند فردای روشن‌تر و فضای مطلوبتری را برای خدمت رسانی داروسازان گرانقدر و توفیقات افزونتری را در تامین نیاز‌های دارویی مردم آرزومندم.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *