تابستان پر ترددترین ماه سال /یک نفر از متهمان متعرض به مامور پلیس راهور دستگیر شده است

11:06 - 05 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۶۸۹
سردار مهری گفت: یک نفر از ضاربان که اقدام به ضرب و شتم مامور پلیس راهور کرده بود، دستگیر شده و پرونده در مجموعه قضایی فارس دنبال می‌شود؛ همچنین پرونده نماینده مجلس که به مامور پلیس راهور تعرض کرده بود نیز همچنان در معاونت حقوقی ناجا در حال رسیدگی است.

تابستان پر ترددترین ماه سال /یک نفر از متهمان متعرض به مامور پلیس راهور دستگیر شده استبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه شصت و سومین جلسه راهبردی ترافیکی برای کاهش میزان تصادفات و تلفات راهنمایی و رانندگی که در مقر اصلی پلیس راهور ناجا برگزار شد،در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش میزان ترددها در شهریورماه خوشبختانه تاکنون اتفاق خاص در معابر و شریان‌ها رخ نداده است.


سردار تقی مهری گفت: سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز همچنان بیشترین میزان حوادث رانندگی را به خود اختصاص می دهد که با افزایش فرهنگ ترافیک باید تلاش کنیم تا حجم تصادفات کم تر شود.


مهری با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی نیز گفت: این حادثه روز پنج شنبه اول شهریور ماه و در دوازده کیلومتری شهر شیراز و در مسیر شیراز به کازرون رخ داده است؛ در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری لندکروز به دلیل سرعت زیاد واژگون می‌شود و شخصی که اصلا مشخص نیست صاحب خودروی لندکروز است یا همراه آن؛ اقدام به ضرب و شتم ماموران پلیس راهور کرده و خودروی پلیس را هم تخریب می کند.


وی تصریح کرد: یک نفر از ضاربان دستگیر شده و پرونده آن در مجموعه قضایی فارس دنبال می‌شود؛ همچنین پرونده نماینده مجلس که به مامور پلیس راهور تعرض کرده بود، نیز همچنان در معاونت حقوقی ناجا در حال رسیدگی است.


مهری در پایان گفت: از ابتدای طرح تابستانی تا کنون ۵۱درصد از کشته‌های حوادث رانندگی در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *