رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای جدایی از شرایط بدمان به پیروزی مقابل پارس جنوبی احتیاج داشتیم/ دایی اعتقاد دارد هر بازیکنی آماده‌تر است، بازی می‌کند

7:47 - 06 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۶۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: پارس جنوبی انگیزه بالایی داشت و ما هم برای جدایی از شرایط بدمان به پیروزی مقابل این تیم احتیاج داشتیم.

محمداکبر منادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم که با برتری شاگردان علی دایی همراه بود اظهارداشت: به نظرم بازی خوبی بود و ما توانستیم از فرصت خود برای پیروزی استفاده کنیم.

وی افزود: پارس جنوبی انگیزه بالایی داشت، چون استقلال را برده بود، اما ما هم به این پیروزی احتیاج داشتیم و برای همین با تمام توان مقابل آنها بازی کردیم. فکر می‌کنم با این پیروزی از شرایط بدی که در هفته‌های اخیر داشتیم جدا شدیم و تمام تمرکز خود را روی بازی با فولاد می‌گذاریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه علی دایی امسال به هر دو دروازه‌بان خود بازی می‌دهد تصریح کرد: به هرحال نظر سرمربی است و دایی اعتقاد دارد هرکسی که آماده‌تر باشد بازی می‌کند و آن شخص فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن باشد. فرقی نمی‌کند کدام بازیکن به زمین می‌رود مهم موفقیت تیم است و هر زمان که بازی کنیم با تمام توان برای موفقیت تیم می‌جنگیم.

منادی در پایان خاطرنشان کرد: ما هدف بزرگی برای امسال در سر داریم و می‌خواهیم از هر ۳ جام که حضور داریم نتایج خوبی بگیریم بنابراین کار سختی داریم، اما با تمام توان برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *