۴ گزینه احتمالی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی/ شاید اشکانی بماند

13:21 - 04 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۴۲۱
اسامی فرنگی‌کاران جهت حضور در اردوی تیم ملی اعلام شد و نکته جالب این که در این لیست خبری از نام علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از بازی‌های آسیایی، اسامی فرنگی‌کاران جهت حضور در اردوی تیم ملی اعلام شد و نکته جالب این که در این لیست خبری از نام علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی نیست. با توجه به این مسئله احتمال این که اشکانی از سرمربیگری تیم ملی عزل شده باشد بسیار زیاد است و بر همین اساس شنیده می‌شود گزینه‌های فدراسیون کشتی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا، حسن رنگرز، احد پازاج جزو گزینه‌هایی هستند و در این میان شانس پازاج برای هدایت تیم ملی بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

البته بنا به خاطر شرایط سنی نمی تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و به نظر می‌رسد پازاج شانس بیشتری برای جانشینی اشکانی دارد. با این حال اگر فدراسیون کشتی نتواند با این مربیان به توافق برسد شاید اشکانی دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. ضمن این که در فاصله 45 روز تا مسابقات جهانی، مشخص نیست چرا فدراسیون کشتی به دنبال تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی است چرا که اگر چنین تصمیمی داشت می‌توانست پس از مسابقات قهرمانی آسیا این کار را انجام دهد.

باید دید یک مربی جدید هدایت فرنگی‌کاران را در مسابقات جهانی بر عهده خواهد گرفت یا این که اشکانی به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *