رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدوارم با بردی که مقابل مقابل پارس‌جنوبی به دست آوردیم از بحران خارج شویم/ نمی‌توانیم در کار سرمربی دخالتی کنیم

9:41 - 04 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۲۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: ما چند هفته در بحران بودیم و امیدوارم با این پیروزی که مقابل پارس جنوبی به‌دست آوردیم از بحران خارج شویم.

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی که با برتری شاگردان علی دایی همراه بود، اظهارداشت: بازی خیلی خوبی بود و از اینکه پیروز میدان شدیم بسیار خوشحالیم. ما به این برد نیاز داشتیم چون در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودیم.

وی افزود: پارس جنوبی انگیزه بالایی داشت و از اینکه پیروز شدیم خدا را شکر می‌کنیم. ما چند هفته در بحران بودیم و امیدوارم با این پیروزی از بحران خارج شویم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط این روزهای این تیم و اینکه علی دایی تقریبا سعی می‌کند به همه بازیکنان بازی دهد، تصریح کرد: اینکه چه کسی یا چند دقیقه بازی می‌کند به تصمیم سرمربی بستگی دارد و فقط بازیکن هستیم و نمی‌توانیم در کار سرمربی دخالتی کنیم. در این مورد باید بگویم هر قدر هم که بازی کنیم تمام توان خود را برای تیم می‌گذاریم.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: من کسالت داشتم و برای همین نتوانستم مقابل پارس جنوبی بیشتر بازی کرده و برای تیم موثر باشم اما امیدوارم هر کسی که بازی می‌کند بتواند برای تیم مثمرثمر باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *