با اقدامات دستگاه قضا کارخانه پوشش رشت با 50 نیروی کار آغاز به کار کرد

14:36 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۲۷۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان گیلان گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی و همت مسئولان دو خط تولید کارخانه پوشش به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه سید مهدی صلاح میری دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی صبح امروز از فازهای در حال تولید کارخانه پوشش رشت بازدید کرد.

سید مهدی صلاح میری دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های دستگاه قضایی و همت مسئولان دو خط تولید کارخانه پوشش به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است، اظهار کرد: هم‌اکنون حدود 50 نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین قضایی استان از زندان مرکزی بیرجند بازدید کردند

وی با ابراز امیدواری از افتتاح سالن‌های دیگر خط تولید کارخانه پوشش، گفت: پس از تکمیل دستگاه‌ها و راه‌اندازی سایر خطوط تولید 200 نفر نیروی کار می‌توانند در این کارخانه فعالیت کنند.

دادستان مرکز استان گیلان با تشکر از مدیر مجموعه که علیرغم کاستی‌ها و مشکلات و موانع فراوان در راستای احیای این واحد تولیدی تلاش می‌کند از مدیران شرکت‌های آتیه دماوند خواست تا باتوجه به مرتفع شدن مشکلات حقوقی این کارخانه مساعدت‌های بیشتری را معمول کرده تا به زودی شاهد شکوفایی این مجموعه تولیدی باشیم.

انتتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *