گرشاسبی: آنقدر پرونده داریم که یک‌ضرب در دادگاه بین‌المللی محکوم می‌شویم/ رأی بازی سوپرجام مشخص است

19:51 - 03 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۲۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آنقدر پرونده داریم که یک ضرب در دادگاه بین‌المللی محکوم می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داد که چکیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امروز آخرین تمرین ما در ایران است و فردا ظهر تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنیم، این در حالی است که تدارک خوبی دیده‌ایم و مسایل فنی را هم کادرفنی در نظر گرفته است.

*دو فصل است که از نقل و انتقالات محروم هستیم و به جنگ تیمی می‌رویم که خیلی هزینه کرده، اما با همین داشته‌های خود می‌رویم تا بازی قابل قبولی را ارایه دهیم و در بازی برگشت در ورزشگاه سرخپوش آزادی نتیجه خوبی بگیریم.

*نتیجه نگرفتیم، اما کارشناسان همه می‌گویند که پرسپولیس خوب بازی می‌کند و تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند. پرسپولیس در کورس قهرمانی است، اما قضاوت‌ داوران باید به گونه‌ای صورت بگیرد که روی تیم اثر نگذارد.

*آنچه در توان داشتیم را در ۲۸ پرونده خارجی گذاشتیم تا بسته شود و دو پرونده خارجی را هم قسط بندی کردیم. برخی از پرونده‌های ایرانی کوتاه نیامدند و ظاهرا می‌خواهند پرسپولیس از بین برود.

*از تاریخ افتتاح پرسپولیس حدود ۵-۶ میلیارد تومان بدهی داده‌ایم و حدود ۲۰۰ نفر از مربیان و بازیکنان طلب شان را داده‌ایم و بقیه بدهی نیز تخمینی بوده که فکر نمی‌کنم کارخانه ایران خودرو هم اینقدر بدهی مالیاتی داشته باشد.

*آنقدر پرونده داریم که یک ضرب در دادگاه بین‌المللی محکوم می‌شویم.

*رأی بازی سوپرجام مشخص است! زهرا نعمتی چند ثانیه دیر آمد، رفت تغذیه کند و ۳۰ ثانیه دیر آمد. استقلال که اصلاً نیامد. رأی به نظرم مشخص است و نمی‌شود آن را به گونه‌ای دیگر تغییر دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *