سامانه اینترنتی ثبت خواسته‌های عفو و بخشودگی در گلستان راه اندازی شد

11:02 - 03 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۰۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سامانه اینترنتی ثبت خواسته‌های عفو و بخشودگی در گلستان راه اندازی شد. با راه اندازی این سامانه، درخواست عفو، تخفیف و تبدیل مجازات، اینترنتی انجام می‌شود و دیگر نیاز نیست افراد برای طرح این خواسته‌ها به دادگستری مراجعه کنند.
سامانه اینترنتی ثبت خواسته‌های عفو و بخشودگی در گلستان راه اندازی شدمعاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت خواسته‌های عفو و بخشودگی دراین استان گفت: گلستان به عنوان سومین استان کشور این سامانه را راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام سیدمحسن رسولی افزود: در این شیوه، شخص یا وابستگان آن‌ها مانند پدر، مادر، همسر و فرزندان با مراجعه به نشانی اینترنتی adliran.ir و ورود به درگاه خدمات الکترونیک قضایی، درخواست خود را ثبت و به دبیرخانه کمیسیون عفو ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر پیگیری اینترنتی درخواست در این روش، همه مراحل رسیدگی به درخواست و نتیجه‌ی آن از طریق پیامک برای متقاضی ارسال می‌شود.

به گفته‌ی وی، جلوگیری از کارچاق کنی افراد سودجو و شتاب بخشی در ثبت و بررسی خواسته‌های عفو، از اهداف راه اندازی ثبت اینترنتی درخواست‌های عفو است.

انتهای پیام /

برچسب ها: کارچاق کنی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *