رئیس کل دادگستری یزد: نیروی‌انتظامی بیشترین ماموریت در حوزه تامین امنیت را دارد

17:28 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: نیروی انتظامی از متنوع ترین و بیشترین ماموریت‌ها در حوزه تامین امنیت برخوردار است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه امنیت مهمترین عامل رشد و توسعه و بالندگی هر جامعه است، افزود: اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود تمام مسائل فردی، اجتماعی، اقتصادی و ... تحت الشعاع قرار خواهند گرفت.

وی از امنیت به عنوان بالاترین و با ارزش ترین نعمت‌ها یاد کرد و افزود: قطعا حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه های حساس خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، اظهارکرد: نیروی انتظامی از متنوع ترین و بیشترین ماموریت‌ها در حوزه تامین امنیت برخور دار است و مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود در دانشگاه افسری امام علی (ع) به خوبی از مظلومیت، نجابت و لزوم حفظ اقتدار و عدم تضعیف این نیرو سخن گفتند.

دهشیری با بیان اینکه تعداد و عده اغتشاشگران در این دوره نسبت به دوره های گذشته به مراتب کمتر است، افزود: اما به این دلیل که از تمام قدرت رسانه ای دشمن بهره مند هستند، با استقرای ناقص برخی مشکلات و ضعف را به کل حاکمیت تعمیم می دهند تا ضمن ایجاد یأس و نا امیدی در دراز مدت به مخاطب چنین القا شود که حاکمیت به فکر مردم نیست و اعتراض را به نفرت و خشم تبدیل کرده و با رویداد سازی، ذهن ها و باورها را تسخیر کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دشمن به هر بهانه ای به دنبال ضربه به ایران و نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: اگر کار فرهنگی و رسانه ای و امر تبیین به درستی و به موقع انجام شود دیگر شاهد چنین صحنه هایی نخواهیم بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *