گیل‌نیرنگ: حق مهدی‌زاده رسیدن به فینال بود/ گرایی و نوری برای رسیدن به مدال طلا با تمام وجود خواهند جنگید

15:41 - 31 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۵۸۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حق بهنام مهدی‌زاده رسیدن به فینال بود که حق او را داوران خوردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، داوود گیل نیرنگ مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد کشتی‌گیران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی  اظهار داشت: می‌توانستیم سه فینالیست داشته باشیم. همانطور که همه دیدند داوران همه کار کردند تا مهدی‌زاده به فینال نرسد. متاسفانه هر وقت که کشتی‌گیران ما با حریفان ازبک و کره‌جنوبی کشتی دارند داوری خیلی ما را اذیت می‌کند. حق بهنام مهدی‌زاده رسیدن به فینال بود که حق او را داوران خوردند. در کشتی بهنام مهدی‌زاده دو کشتی‌گیر به هم ضربه زدند، ولی داور فقط به کشتی‌گیر ما اخطار داد و با دادن دو امتیاز کشتی‌گیر ازبکستانی را تشویق کرد.

گیل‌نیرنگ در ادامه گفت: در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری تمام تلاشش را کرد، ولی در کشتی ماقبل فینال شکست خورد و باید برای رسیدن به مدال برنز یک کشتی بگیرد. حیدری کشتی‌گیر خوبی است و می‌تواند مدال برنز مسابقات را بدست آورد. در کشتی او با حریف کره‌جنوبی داور به طور طبیعی قضاوت نکرد و با تذکر و اخطار‌های نابجا کشتی را از روال عادی خارج کرد.

مربی تیم ملی درباره دو فینالیست مسابقات کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: انتظارما هم همین بود که گرایی و نوری به فینال مسابقات برسند که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. حالا باید منتظر ماند و دید در فینال چه اتفاقی رخ خواهد داد چیزی که من الان می‌توان بگویم این است که گرایی و نوری برای رسیدن به مدال طلا با تمام وجود خواهند جنگید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *