محدودیت توقف خودرو در اطراف مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۲ امشب

13:46 - 30 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۳۵۱
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت توقف خودرو در اطراف مصلی امام خمینی (ره) در روز عید قربان خبر داد.

محدودیت توقف خودرو در اطراف مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۲ امشب

سرهنگ محمد  رازقی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه ؛ در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اطراف مصلی تهران برای برگزاری نماز عید قربان اظهار داشت: محدودیت تردد خودرو از مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت، ورودی خیابان قنبرزاده به سمت جنوب و شرق به غرب خیابان دکتر بهشتی از سر قنبرزاده برای روز عید قربان در اطراف مصلی امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز اعمال می‌شود.

وی افزود: طبق تجربیات سال‌های گذشته بعید می‌دانیم نیازی به اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف مصلی امام خمینی (ره) در زمان برگزاری نماز عید قربان باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت توقف خودرو در اطراف مصلی گفت: از ساعت ۲۴:۰۰ امشب محدودیت توقف خودرو در خیابان‌های قنبرزاده و شهید بهشتی، محدوده مصلی امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است؛ نماز عید سعید قربان در روز چهارشنبه (۳۱ مرداد) مصادف با روز عید سعید قربان، به امامت آیت‌الله سیّداحمد خاتمی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وسیله ایاب و ذهاب برای نمازگزاران از میادین شهر به سمت مصلی امام خمینی (ره) مهیا شده است.

همچنین درب‌های مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۸ صبح روز عید سعید قربان به روی نمازگزاران باز می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *