ماجرای عجیب گیر افتادن در فضای مجازی/کسی که در تار عنکبوت اسیر شد

1:30 - 31 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۲۷۷
فیلم سینمایی "دختری در تار عنکبوت" به کارگردانی "فدا آلوارز" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از نهم نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "دختری در تار عنکبوت" به کارگردانی "فده آلوارز" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از نهم نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

دختری در تار عنکبوت یک فیلم رو به اکران جنایی مهیج آمریکایی سوئدی است که بر پایه رمانی به همین نام نوشته روزنامه‌نگار سوئدی "دیوید لاگرکرانتس" به نویسندگی "استیون نایت" ساخته شده‌است.

ماجرای عجیب گیر افتادن در فضای مجازی/دختری در تار عنکبوت اسیر شد///////////////////////چهارشنبه

از بازیگران آن می‌توان به کلر فوی در نقش لیسبت سالاندر و سوریر گودناسون در نقش میکائیل بلومکویست اشاره کرد. همچنین سیلفیا هوکس، کلیس بنگ و اسکات رودین از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دختری در تار عنکبوت توسط کلمبیا پیکچرز برای نمایش در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده‌است. این فیلم در ژانر جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است.

ماجرای عجیب گیر افتادن در فضای مجازی/دختری در تار عنکبوت اسیر شد///////////////////////چهارشنبه

داستان فیلم سینمایی "دختری در تا عنکبوت" داستانی جنایی و جاسوسی است. دختری که هکر کامپیوتری است به همراه یک روزنامه نگار متوجه حضور یک جاسوس قاتل در فضای مجازی شده و می‌خواهند وی را به دام بیندازند.


برچسب ها: اخبار هالیوود

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *