مرحله چهارم طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش بازی‌های رایانه‌ای اجرا شد/ پلمب ۸ مرکز عرضه و فروش بازی رایانه‌ای و کشف بیش از ۲۷۰۰ حلقه سی‌دی غیرمجاز

10:52 - 30 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۲۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از پلمب ۸ مرکز عرضه و فروش بازی رایانه‌ای در مرحله چهارم طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.

مرحله چهارم طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش بازی‌های رایانه‌ای اجرا شد/ پلمب ۸ مرکز عرضه و فروش بازی رایانه‌ای و کشف بیش از ۲۷۰۰ حلقه سی‌دی غیرمجازعلی‌اصغر سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از اجرای مرحله چهارم طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش بازی‌های رایانه‌ای در قم خبر داد.

وی در رابطه با اجرای این طرح گفت: مرحله چهارم طرح نظارت بر مراکز عرضه و فروش بازی‌های رایانه‌ای توسط تیم ویژه بازرسی ستاد ساماندهی بازی‌های رایانه‌ای قم متشکل از نماینده ویژه دادستان، بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه خدمات رایانه‌ای، پلیس اماکن و نماینده اداره ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اجرایی گشت.

این مقام قضایی ادامه داد: در این مرحله از طرح، ۸ مرکز عرضه و فروش بازی رایانه‌ای مرود بازرسی قرار گرفت که ۵ مورد پلمب و ۳ مورد اخطار پلمب دریافت کردند.

سلطانی در پایان گفت: همچنین در این مرحله از اجرای طرح بیش از  ۲۷۰۰ حلقه سی دی غیرمجاز، کشف و ضبط شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *