تهدید به مداخله غیرقانونی در پرواز تهران- گوانگجو هواپیمایی ماهان رفع شد

13:06 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۷۱۱
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تایید خبر تهدید هواپیمای ایرباس A۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به گوانجو بر فراز آسمان هند، گفت: این تهدید یک مداخله غیرقانونی بود که بعد از گزارش خلبان، به موقع توسط دستگاه‌های نظارتی شناسایی و هواپیما نهایتاً به سلامت در مسیر خود ادامه داد.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: محمد محمدی بخش درباره خبر رسانه هندی در مورد درخواست خلبان پرواز تهران - گوانجو هواپیمایی ماهان برای فرود اضطراری در فرودگاه هند، اعلام کرد: در پی تهدید به مداخله غیرقانونی و شناسایی آن توسط دستگاه‌های نظارتی موضوع بررسی و هواپیما در نهایت با طی مسیر به سمت چین به سلامت به زمین نشست.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از آنجایی که در منطقه حساس پرواز داریم تهدیدات وجود دارد، اما تمام پروازها از مبدأ ایران در امنیت کامل در حال انجام است.

صبح امروز رسانه‌های هندی به نقل از مقامات هواپیمایی این کشور اعلام کردند یک هواپیمای خطوط هواپیمایی ماهان ایران وارد آسمان این کشور شد و به علت «تهدید به بمب‌گذاری» خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی‌نو شده بود که بعد از مخالفت هند برای فرود اضطراری، به سمت گوانجو در چین حرکت کرد و به سلامت به زمین نشست.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: ماهان پرواز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *