عملکرد دستگاه‌ها در اجرای بودجه فرهنگی سال ۹۷ بررسی شد

17:07 - 29 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۱۱۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، عملکرد دستگاه‌ها در اجرای بودجه فرهنگی سال ۹۷ بررسی شد و درباره آسیب‌ها مشکلات این بودجه بحث وتبادل نظر صورت گرفت.
کمیسیون فرهنگی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای بودجه فرهنگی سال ۹۷ را بررسی کردمحمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی بودجه فرهنگی سال ۹۷ و سال ۹۸ در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت.

وی افزود: در جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی، عملکرد دستگاه‌ها در اجرای بودجه فرهنگی سال ۹۷ بررسی شد و درباره آسیب‌ها مشکلات این بودجه بحث وتبادل نظر صورت گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور در نظام بودجه ریزی فرهنگی گفت: در این جلسه درباره آمادگی کمیسیون مبنی بر ورود به بودجه سال ۹۸ مطالبی مطرح شد تا بتوان از فرصت کوتاهی که در زمان طرح این بودجه در مجلس وجود دارد، به نحواحسن استفاده کرد.

سعیدی تصریح کرد: اینکه هفت دهم درصد بودجه کشور مربوط به بودجه فرهنگی باشد یک عیب تلقی می‌شود آن هم برای کشوری که انقلابش، انقلاب فرهنگی بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *