تاخیر ۱۲۰ دقیقه‌ای قطار در ژاپن؛ هیچ مسئولی خودکشی یا عذرخواهی نکرد!

15:46 - 29 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۰۷۶
در صفحه های اجتماعی بارها و بارها اعلام شده که مسئولین ژاپنی در صورت بروز اشتباه یا عذرخواهی و یا خودکشی می کنند؛ اما چند کاربر ایرانی ساکن ژاپن داستانی روایت کردند که نشان می دهد اینطور که گفته می‌شود هم نیست.

ژاپنبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، در صفحه های اجتماعی بارها و بارها اعلام شده که مسئولین ژاپنی در صورت بروز اشتباه یا عذرخواهی و یا خودکشی می کنند؛ اما چند کاربر ایرانی ساکن ژاپن داستانی روایت کردند که نشان می دهد اینطور که گفته می‌شود هم نیست؛ عذرخواهی مسئولین بعد از اشتباه امری پسندیده است و در این خبر قصد نداریم این موضوع را تمسخر کنیم و تنها اظهارنظر چند ایرانی ساکن ژاپن را بدون هیچ نتیجه گیری بازتاب می‌دهیم.{ نمی تواند صحت ادعای این کاربران را تایید کند}

ماجرا از آنجایی شروع شد که یک ایرانی مقیم ژاپن از تاخیر قطارهای این کشور گفت؛ بعد از این اظهار نظر، این فرد توسط برخی کاربران شبکه اجتماعی مورد هجمه قرار گرفت و همه او را به دروغگویی متهم کردند؛ اما این پایان این ماجرا نبود و چند ایرانی دیگر ساکن ژاپن نیز از موضوع تاخیر قطارهای ژاپن سخن گفتند.

ژاپن
و در همین زمینه یک کاربر در صفحه خود نوشت: "از وقتی دوستم ژاپن زندگی می‌کنه فهمیدم اون مدینه‌فاضله‌ای که به اسم ژاپن تو ذهنمون جاانداختن تو یه سیاره دیگه باید باشه. مثلا امروز قطاردرون‌شهریشون ۱۲۰ دقیقه تاخیر داشته، ولی هیچ مسئولی عذرخواهی نکرده و هیچ وزیری استعفا نداده اون وسط!"

ژاپن

 

اما اوضاع زمانی وخیم تر شد که یک ایرانی ساکن ژاپن فیلمی از قطاری تاخیر داشته منتشر کرد و نوشت: "ما اون تو بودیم، نمردیم شکر خدا، ولی کسی هم خودشو نکشت! قطاره، تاخیر میکنه! اگر با نرخ ادعایی بعضیا مسئولین ژاپنی خودکشی میکردن و شرکتا خسارت میدادن الان فقط من و امپراطور مونده بودیم ور دل هم داشتیم با ته مونده تویوتا یه قل دو قل میکردیم."

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/1756593_130.mp4']


علاوه بر این، کاربری که در ژاپن زندگی می کرد، نوشت: "ژاپن هم یه جاس مثل هرجای دیگه! خوبی‌ها و بدی‌های خودشو داره. تو این چندسال زندگی اینجاهمه‌ی تلاشمون این بوده که نه چشم ببندیم روبدی هاش و نه رو خوبی هاش!"

ژاپن



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *