اعتراف سارق لوازم داخلی خودرو به ۳ فقره سرقت در یک شب

17:18 - 28 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۵۷۹۰
رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دساگیری سارق لوازم داخل خودرو در محدوده حوزه استحفاظی این کلانتری خبر داد.

اعتراف سارق لوازم داخلی خودرو به ۳ فقره سرقت در یک شبسرهنگ محمدباقر قدم زاده، در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه   گفت: با شکایت شهروندان ساکن محله ولنجک در خصوص سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، جلسه‌ای با حضور کارشناسان پلیس در کلانتری تشکیل و پس از بررسی‌های انجام شده مقرر شد تیم‌های عملیاتی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شوند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور ماموران گشت‌های انتظامی در محدوده‌های جرم خیز و کنترل افراد سابقه دار و مظنون، در نهایت ماموران یک سارق سابقه دار را شناسایی کرده و او را تحت کنترل قرار دادند.

وی افزود: این تعقیب و مراقبت در نهایت شب گذشته نتیجه داد و سارق مذکور در یک عملیات و درست هنگام سرقت از یک خودروی سواری که کنار خیابان پارک شده بود، دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۶۳ اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های مذکور اعتراف و همچنین به سه فقره سرقت در همان شب اقرار کرد.

سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: با این اعتراف متهم، از خودروی وی که در همان محدوده نشاسایی و توقیف شده بود، بازرسی به عمل آمد که در نتیجه، ۲ دستگاه ضبط، چهار دستگاه باند خودرو و یک حلقه زاپاس مسروقه خودرو کشف شد.

به این ترتیب، با اعتراف متهم پرونده وی تکمیل و متهم پس از تحمل یک شب بازداشت در کلانتری صبح امروز برای رسیدگی به جرایم احتمالی دیگرش به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *