رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یمن: پذیرش تمدید آتش بس با وضعیت موجود، به معنای موافقت با ادامه محاصره است

22:09 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۷۴۴
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: پذیرش تمدید آتش بس با وضعیت موجود و بدون هیچگونه تغییر، به معنای موافقت ما با ادامه تجاوز و محاصره است.

خبرگزاری میزان_ مهدی المشاط،رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در دیدار هانس گرونبرگ نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن گفت: پذیرش تمدید آتش بس با وضعیت کنونی و بدون هیچگونه تغییری ، به معنای موافقت ما با ادامه تجاوز و محاصره ای است که بیش از جنگ نظامی به ملت آسیب زده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ادامه افزود: ظلمی که از طریق این جنگ و محاصره بر ملت یمن رفته است بسیار بزرگتر از خواسته های انسانی که وجود دارد، است.

وی همچنین اضافه کرد: اگر دشمن نخواهد رنج هایی را که خودش به ملت یمن تحمیل کرده است را کم کند، این معنا را می‌دهد که خواهان برقراری آتش بس نیست.

المشاط گفت: ما می خواهیم خواسته های ملت یمن را با یک صلح عادلانه و شرافتمندانه برآورده کنیم و افرادی که ملت ما را از حقش محروم کرده اند نباید انتظار داشته باشند ما به آن ها گل تقدیم کنیم. ما از کسی نخواسته ایم که با منت چیزی به ملت یمن بدهد بلکه خواستار بازگرداندن درآمدهای نفتی و گازی یمن و پرداخت حقوق کارمندان هستیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بیان کرد: درآمدهای ملی یمن که توسط متجاوزان و مزدوران آن ها غارت می شود، برای پرداخت چند سال حقوق کارمندان کافی است و این اقدام، حل و فصل پرونده یمن را بسیار آسانتر می کند.

المشاط افزود: پرداخت حقوق کارمندان دولت و مستمری بازنشستگان یک خواست اساسی است و اگر این خواست محقق نشود و مزایای آتش بس بهتر نشود، با تمدید آن موافقت نمی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *