رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خفقان خبری در فیس‎بوک زیر فشار آمریکا و اسرائیل

10:49 - 28 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۵۶۲۸
شبکه اجتماعی فیس بوک تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی سانسور شدیدی را اعمال می‌کند تا جایی‎که در تازه ترین اقدام خود پست‌های طرفدار فلسطین را مسدود کرد.
به گزارش گروه بین الملل ، شبکه اجتماعی فیس بوک پست‌های طرفدار فلسطین را حذف می‌کند.

شبکه راشاتودی ضمن اعلام این خبر در مطلبی نوشته است که در جدیدترین مورد، صفحه‌ای که در سال ۲۰۱۱ در لندن ایجاد شده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر دنبال کننده دارد، این شبکه را به سانسور متهم کرده است. سخنگوی این صفحه اعلام کرد پست‌های مربوط به فلسطین به شکل دائمی حذف شده‎اند.
 
خفقان خبری در فیس بوک زیر فشار رژیم صهیونیستی

وی اظهار داشت که این اولین بار نیست که این شبکه اجتماعی تلاش می‌کند، محتوای این صفحه را حذف کند.
 
وی افزود: «این شبیه سانسور است. چند ماه است که ما با حذف پست‌های در مورد فلسطین مواجهیم. گاهی هر چند هفته یک بار این اتفاق رخ می‎داد و دسترسی به صفحه برای ما امکان پذیر نبود. اما امروز فیس بوک تمام صفحه را از دسترس خارج کرد. ما خواستار بازگشت سریع صفحه خود هستیم.»

گلن گرینوالد، روزنامه نگار مشهور آمریکایی می‎گوید که فیس‎بوک تحت فشار اسرائیل قرار گرفته تا فعالان فلسطینی را ساکت کند.
 
براساس گزارش اینترسپت، از ۱۵۸ درخواست از سوی اسرائیل به فیس‎بوک در چهار ماه برای حذف محتوای فلسطینی‎ها، ۹۵ درصد با موافقت روبرو شده است.
 
خفقان خبری در فیس بوک زیر فشار رژیم صهیونیستی

فیس بوک اخیرا دایره این خفقان خبری را تسری داده است. خبر‌های خبرگزاری ونزوئلا که امور مربوط به آمریکا را بازنشر می‌کند در ماه می از فیس‎بوک حذف شد. صفحات مربوط به تجزیه و تحلیل ونزوئلا و هائیتی نیز دچار این مشکل شدند؛ چرا که از سیاست خارجی آمریکا در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب انتقاد می‌کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *